Budowanie lojalności

"Spraw, by klient chciał zostać z Tobą dłużej."

Zdobycie klienta to ten łatwiejszy etap całego procesu sprzedażowego. Trudniejszym zadaniem jest sprawienie, aby chciał wracać i polecać Twoje produkty swoim znajomym. 

Krystian Baran
Krystian Baran
Kierownik Projektów
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 135)
Napisz do mnie

Coraz większa konkurencja na rynku pociąga za sobą konieczność zwiększenia wysiłków w walce o pozyskanie klienta. Nie bez znaczenia jest także jego lojalność, która decyduje czy taki klient powróci i czy będzie polecał Twoje produkty swoim znajomym.

Podstawowym elementem w procesie budowania lojalności jest  odpowiednio realizowana komunikacja pomiędzy klientem a Twoją firmą. To od niej, w pierwszej kolejności zależy poziom zaufania jakim obdarzą Cię klienci. Dopiero, gdy ten element funkcjonuje poprawnie można myśleć o kolejnych krokach. Nie ograniczaj się jednak wyłącznie do promocji i udzielania rabatów. Zaproponuj klientowi coś więcej. Podziel się wiedzą i doświadczeniem, rekomenduj i wspieraj radą - np. za pomocą merytorycznych treści.

Budowanie lojalności to długotrwały proces marketingowy oparty na właściwie opracowanej strategii oraz odpowiednio dopasowanym systemie obsługi. Działania w tym zakresie pomagają zwiększyć sprzedaż produktów lub usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów związanych z promocją.

Najważniejsze korzyści

Budując lojalność wśród klientów, zyskujesz:

  • pozytywne relacje z otoczeniem
  • większe przywiązanie aktualnych klientów
  • wzrost ilości klientów powracających
  • obniżenie kosztów stałych związanych z wygenerowaniem sprzedaży
Zapytaj o ofertę
 

Obserwując dynamiczny wzrost zainteresowania rynku interaktywnymi programami wsparcia dla biznesu, zdecydowaliśmy się utworzyć firmę Motivation Direct Sp. z o.o.. Specjalizuje się w realizacji programów wsparcia sprzedaży, lojalnościowych i motywacyjnych. Firma w pełni czerpie z wieloletniego doświadczenia i technicznego „know how” Ideo.

Ziemowit Michno, Wiceprezes zarządu Ideo Sp. z o.o.