Generowanie leadów

"Leady sprzedażowe mogą stanowić jedno z najważniejszych źródeł przychodów Twojego biznesu."

Działania z zakresu Lead Generation mogą przybierać różną formę organizacyjną, odmienne formy rozliczeń czy rozwiązań technologicznych. Projektując je, analizujemy indywidualne potrzeby klienta i branży, w której funkcjonuje. Na bieżąco śledzimy także efekty zaproponowanych działań, dostosowując je do indywidualnej sytuacji i potrzeb.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Generowanie leadów sprzedażowych to proces identyfikujący potencjalnych klientów, którzy samodzielnie wyrażają zainteresowanie danym produktem lub usługą. Jednym z trudniejszych etapów tego procesu jest odpowiednie dobranie grupy docelowej oraz opracowanie komunikatu, który przykuje jej uwagę.

Priorytetem w prowadzeniu kampanii leadowej jest skuteczne zainteresowanie jak największej liczby użytkowników o sprecyzowanym profilu zakupowym. Istotną rolę odgrywa odpowiednio zaprojektowana kampania np. Google AdWords, która opiera się na zapytaniach ściśle związanych z Twoimi indywidualnymi potrzebami. Dobre targetowanie linków sponsorowanych pozwala zebrać dużą ilość leadów o bardzo wysokiej jakości. Współczynnik konwersji leadów sprzedażowych może wynieść nawet do 70 proc.

Kolejny krok to zachęcenie ich do podjęcia oczekiwanych przez nas kroków. Mogą to być np.: subskrypcja newslettera, pobranie e-booka, wypełnienie formularza kontaktowego lub ankiety, czy wreszcie dokonanie zakupu produktu lub usługi.

Dlaczego warto?

  • Stały dopływ klientów zainteresowanych Twoją ofertą,
  • kierowanie przekazu kampanii jedynie do odbiorców faktycznie zainteresowanych ofertą,
  • oszczędność czasu oraz pieniędzy,
  • skuteczniejsze działania marketingowe.

Podgrzewanie leadów

Priorytetem dla nas w prowadzeniu kampanii leadowej jest skuteczne zainteresowanie Twoją stroną internetową jak największej liczby użytkowników o sprecyzowanym profilu zakupowym, a także zachęcenie ich do tego, aby podjęli odpowiednie kroki, jak np. subskrypcja newslettera, pobranie e-booka, wypełnienie formularza kontaktowego lub ankiety czy wreszcie dokonania zakupu produktu lub usługi. Jak to zrobić?

Pomożemy Ci:

  • stworzyć wartościową ofertę sprzedażową, skierowaną do użytkowników na różnych etapach procesu zakupowego,
  • przygotować atrakcyjny i zoptymalizowany pod względem konwersji Landing Page,
  • opracować formularz kontaktowy, który gromadził będzie wartościowe leady sprzedażowe,
  • stworzyć odpowiednią stronę z podziękowaniem, która zwróci uwagę także na inne elementy Twojej oferty,
  • opracować właściwy i skuteczny mechanizm "call to action",
  • zweryfikować i ocenić wartość leadów kontaktowych,
  • na bieżąco analizować i optymalizować proces zdobywania leadów sprzedażowych.
Zapytaj o ofertę