Kompleksowa obsługa sklepów

"Na komercyjny sukces e-sklepu składa się wiele zależnych od siebie czynników.”

Funkcjonowanie na wysoce konkurencyjnym rynku e-commerce wymaga równoległego realizowania wielu zadań. Pomagają one przyciągać uwagę klientów i skutecznie przekonywać do dokonania zakupu. Tylko kompleksowe podejście pozwala na odniesienie pełnego sukcesu.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Trudno jest każdego dnia dbać o wszechstronną obsługę klientów, nie zapominając o żadnym detalu spośród mających większy lub mniejszy wpływ na funkcjonowanie sklepu.

Odpowiednia prezentacja produktu, obsługa przed- i posprzedażowa, skuteczne działania SEO i przyciągająca reklama to kluczowe elementy, na których warto skupić się w pierwszej kolejności. Równie ważna jest funkcjonalna platforma sprzedażowa z atrakcyjną szatą graficzną i przemyślaną ofertą produktową.

Czynników, które wpływają na odniesienie sukcesu w tym biznesie, jest tak dużo, że ciężko byłoby wymienić wszystkie. Tym trudniej więc jest dopilnować ich należytego wykonania, nawet jeśli zatrudniasz kilku specjalistów.

Dzięki obsłudze wielu marek jesteśmy na bieżąco ze zmieniającymi się trendami oraz wynikającymi z nich zachowaniami i oczekiwaniami konsumentów. Pozwala to nam dobrać najlepsze rozwiązania do Twoich oczekiwań, możliwości biznesowych oraz oferty sprzedażowej.

W ramach usługi oferujemy:

  • Wdrożenie zaawansowanych rozwiązań e-commerce lub B2B.
  • Optymalizację istniejących platform sprzedażowych.
  • Pozyskiwanie użytkowników, aktywizację porzuconych koszyków.
  • Wdrożenie i obsługę programów lojalnościowych oraz motywacyjnych.
  • Bieżącą aktualizację oferty produktowej.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem e-biznesu.
  • Monitoring, szczegółową analizę i propozycję działań optymalizacyjnych.
  • Zarządzanie logistyką e-sklepu.
  • Dostęp do konsultantów z dziedzin pokrewnych.
Zapytaj o ofertę
 

Zadbamy o ilość i jakość ruchu w Twoim e-sklepie, zbadamy poziom zadowolenia użytkowników odwiedzających serwis, zoptymalizujemy użyteczność sklepu internetowego, a finalnie podniesiemy sprzedaż Twoich produktów/usług.

Wojciech Szymański, Dyrektor działu Marketingu Internetowego