Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

12 lat współpracy ze Śnieżką

Dla Ideo wyznacznikiem sukcesu zawsze jest zadowolenie klientów. Potwierdzeniem tego faktu jest m.in. długoletnia współpraca z wieloma z nich.

Współpraca z firmą Śnieżka rozpoczęła się 12 lat temu i trwa bezustannie do teraz. Owocem tych prac jest m.in. autorska Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito. I chociaż od momentu wdrożenia minęła ponad dekada - system jest ciągle „na czasie” i sprawnie realizuje stawiane przed nim oczekiwania. To wszystko dlatego, że jest na bieżąco modernizowany i rozwijany przy współpracy obu stron.

Powstawanie kolejnych modułów wynika z potrzeby uporządkowania obszarów takich jak pisma przychodzące, wewnętrzne czy wychodzące. Najczęściej były to pomysły naszych pracowników, którzy podpowiadali, czego oczekują od programu i co uważają za konieczne do wprowadzenia np. delegacje, profile pracowników, centrum obsługi gwarancji, kalendarz itp.” – mówi Michał Suszka, Dyrektor ds. Informatyki w Śnieżka S.A

Stworzona przez Ideo dedykowana platforma Logito powstała w ścisłej kooperacji z pracownikami Śnieżki. Dzięki dokładnemu wsłuchaniu się w ich potrzeby, wprowadzone przez nas funkcjonalności zoptymalizowały prowadzone działania i umożliwiły przejrzysty, szybki i bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Kolejnym ważnym powodem było utrzymanie jak największej intuicyjności systemu, co również było możliwe dzięki sugestiom i wskazówkom ze strony pracowników firmy.

Przy takich pracach szczególnie istotne stają się kompetencje. Po obu stronach są zespoły, które znają się na swojej części pracy i dokładnie wiedzą czego chcą. W tak długim okresie współpracy wykreował się także wysoki stopień wzajemnego zrozumienia, który przekłada się na sprawną realizację wszelkich potrzeb w zakresie realizowanych przez Logito funkcji” – zauważa Marcin Wojtoń, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Ideo Sp. z o.o.

Stworzona na potrzeby Śnieżki platforma, składa się obecnie z 24 modułów. Dzięki jej elastyczności bez problemu współdziała z 6 innymi systemami wykorzystywanymi w firmie, jak również z systemami zewnętrznymi. W platformie pracuje na co dzień ponad 150 użytkowników jednocześnie, którzy do tej pory obsłużyli ponad 584 tysiące pism, spraw czy zgłoszeń.

Może zainteresują Cię także

Orange Polska partnerem Ideo w projekcie IDEA Global

25 lipca 2017
M2M, Internet Rzeczy (IoT), Obsługa Klienta i Finanse to wspólne obszary zainteresowania Orange i IDEA Global. Wybrane startupy we współpracy z ekspertami i pod okiem mentorów stworzą wspólną ofertę z Orange Polska.

Nowe projekty e-Learning

17 lipca 2017
Wdrażamy nowe platformy edukacyjne, rozwijamy te istniejące i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas