2KC rozpoczyna współpracę z Ideo Force

2KC to znany od 10 lat suplement diety, który pomaga przetrwać ciężkie chwile po imprezowych wieczorach.
24 kwietnia 2017

2KC to marka obecna na rynku polskim od ponad 10 lat. Należy do przedsiębiorstwa produkcji farmaceutycznej COLFARM S.A., mającej siedzibę w mieleckiej strefie ekonomicznej. Suplement diety, jest prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy.

Od lutego 2017 roku mamy przyjemność współpracować z COLFARM przy części działań marketingowych, właśnie wokół marki 2KC. Projekt zaczęliśmy od wykonania wnikliwej analizy użyteczności serwisu klienta. Dołożyliśmy starań, aby wyznaczyć jak najlepsze kierunki zmian, które w efekcie miały ułatwić kontakt odbiorcy z serwisem, a docelowo wpłynąć pozytywnie na wzrost współczynników konwersji.

Dla 2KC realizujemy działania w obszarze pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych" – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force. "Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści”.

Naszym podstawowym zadaniem jest realizacja pozycjonowania szerokiego (tzw. long tail) dla strony 2kc.pl. Celem jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, zainteresowanych określoną tematyką. Użytkownicy coraz częściej, zamiast pojedynczych fraz wpisują kombinacje kilku słów, aby znaleźć jak najbardziej adekwatne wyniki. Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu, możemy trafić właśnie do nich.

Aby móc osiągnąć założone cele prowadzimy także działania z pogranicza SEO copywriting i content marketingu. Publikujemy regularnie artykuły na wewnętrznym blogu 2KC (podstrona Porady) – dostarczając treści niezbędnych z punktu widzenia pozycjonowania oraz interesujących dla przeciętnego użytkownika.