Ideo Force dołącza do IAB

IAB jest międzynarodową organizacją, która zrzesza największe instytucje i marki rynku interaktywnego. W maju do grona IAB dołączyła Ideo Force - agencja marketingu zintegrowanego.
12 maja 2017

Celem IAB Polska jest edukacja rynku w zakresie efektywnego wykorzystywania Internetu. Skupia wokół siebie ponad 200 wpływowych i liczących się podmiotów rynku interaktywnego. Wśród nich znajdują się zarówno agencje interaktywne, marketingowe, sieci reklamowe ale i portale internetowe. Dysponują bogatym doświadczeniem i wiedzą, którą w ramach tzw. grup roboczych wykorzystują, by wspólnie rozwijać sektor interaktywny i stale poprawiać jakość oferowanych usług. Od niedawna w gronie specjalistów jest również Ideo Force.

W ramach swojej działalności IAB organizuje liczne spotkania branżowe m.in. jedną z najważniejszych w kraju konferencję dotyczącą marketingu internetowego – Forum IAB. W 2012 roku otrzymała nagrodę MIXX Awards Europe za najlepszy, europejski oddział IAB.

"Dołączenie do grona IAB to dla nas możliwość wspierania organizacji, której priorytety pokrywają się z priorytetami spółki Ideo Force. Jest to firma, która stale się rozwija i podnosi swoje kompetencje. Będąc częścią IAB Polska mamy jeszcze lepszy dostęp do wiedzy i doświadczenia licznych ekspertów branży interaktywnej. Wierzymy, że współpraca będzie owocna dla obu stron." podsumowuje Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force Sp. z o.o..

Ideo Force specjalizuje się w kompleksowej promocji firm oraz wspieraniu e-commerce. Tworzący ją zespół profesjonalistów ma na swoim koncie liczne projekty zrealizowane zarówno dla dużych, znanych marek jak i niewielkich firm rodzinnych. Agencja brała udział w prestiżowym programie Google Rising Stars. Jako jedna z niewielu w Polsce, otrzymała status Google Premier Partner. W ramach IAB należy do grup roboczych:

  • UX, skupiającej się na obszarach i badaniach produktów interaktywnych,
  • E-commerce, zajmującej się możliwościami i rozwiązaniami reklamowymi w sieci oraz problemami jakie napotyka dynamicznie rozwijający się w Polsce sektor sklepów online
  • SEM, pracującej nad popularyzacją narzędzi e-marketingowych wykorzystywanych w wyszukiwarkach internetowych.