Nasi specjaliści podsumowują miniony rok

Opinie naszych specjalistów można przeczytać na stronach największych portali branżowych w Polsce, tj.: NowyMarketing.pl, Mediarun.com
i Wirtualnemedia.pl.
16 stycznia 2017

Przełom roku sprzyja różnego rodzaju podsumowaniom i prognozom. Szczególnie w zmiennej branży nowych technologii. Dla marketerów jest to czas nie tylko weryfikacji zrealizowanych celów i planowania nowych wyzwań, ale także zastanowienia nad otaczającą nas rzeczywistością.


Podsumowanie SEM/SEO

Wojciech Szymański, Prezes Ideo Force Sp. z o.o., dla portalu NowyMarketing.pl ocenił kondycję branży SEM:

„Na pewno zauważalna jest obecność mnóstwa małych firm. Z jednej strony psują one rynek zaniżając wyceny i nie wywiązując się z warunków umowy. Patrząc na to z drugiej strony klient po przejściach, kiedy przychodzi do dużej, rzetelnej agencji docenia jej pracę dwukrotnie.”

Czytaj więcej na Nowymarketing.pl


Podsumowanie branży marketingu

Dla portali Wirtualnemedia.pl oraz Mediarun.com nad branżą marketingu zastanawiał się Łukasz Szymański, Kierownik Marketingu i PR w Ideo Sp. z o.o.

„Z roku na rok (…) branża ma się coraz lepiej, pozwalamy sobie (zarówno klienci, jak i agencje) na coraz większy luz i dystans do reklamy oraz samych siebie. Z pewnością w niejednym przypadku stoją za tym także większe budżety, choć wolimy wierzyć, że chodzi głównie o większe zaufanie ze strony klientów.”

Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.pl

„Dla mnie, rok 2016 w tym względzie zdominowało zjawisko związane z Pokemon Go. Bynajmniej nie dlatego, że była to dobra czy zła gra. Ten aspekt pomijam. Pokemony stały się dla mnie inspiracją, ponieważ pokazały jaka moc angażowania ludzi tkwi w ogólnie pojętych nowych technologiach.”

Czytaj więcej na: Mediarun.com


Podsumowanie Mobile

O podsumowanie branży Mobile poproszony został Marcin Lipiec, Kierownik projektów mobile w Ideo Sp. z o.o. Jego wypowiedź zawiera m.in. ocenę kampanii przeprowadzonej przez portal OLX.pl, zachęcającej do korzystania z dedykowanej aplikacji.

„Myślą przewodnią było pokazanie, że aplikacja może być używana przez każdego i dosłownie wszędzie. Stąd m.in. w reklamie pojawiają się starsi panowie czy panie z Koła gospodyń wiejskich. Według badań przeprowadzonych przez firmę aż 21% użytkowników aplikacji korzysta z niej podczas wizyt w toalecie, co również znalazło swoje odzwierciedlenie w reklamie.”

Czytaj więcej na: Nowymarketing.pl