-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
ŚDM to nie tylko spotkania pielgrzymów z Papieżem, liczne msze i wspólne modlitwy. To także tysiące osób zaangażowane w organizację wydarzenia, a także bieżącą obsługę i pomoc. Jedną z najbardziej widocznych grup wspierających pielgrzymów byli wolontariusze – blisko 25 tys. osób z 67 krajów. Pomagali 3 milionom osób, które np. chcą dotrzeć w odpowiednie miejsce nigdy wcześniej w nim nie będąc.
By sprawnie przewieźć taką ilość podróżnych Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie uruchomiło 935 dodatkowych kursów tramwajowych i 953 autobusowych. MPK zdecydowało się także zmodyfikować aplikację pozwalającą na sprawdzenie rozkładu jazdy na urządzeniach mobilnych (rozklady.mpk.krakow.pl) oraz dostosować serwery odpowiedzialne za jej poprawne funkcjonowanie. W efekcie, mimo ponad 7 000 000 odsłon dziennie (blisko 48 milionów w trakcie całego tygodnia), aplikacja sprawnie informowała pielgrzymów o planowanych kursach.
Informacje w trakcie wydarzenia udostępniali także dziennikarze. Polska Agencja Prasowa we współpracy z Katolicką Agencją Informacyjną przygotował dedykowaną platformę do komunikacji z dziennikarzami z całego świata. W ciągu tygodnia opublikowano w niej ponad 3 000 różnego rodzaju treści rozszerzonych o ponad 50 tys. materiałów zdjęciowych i nagrań video. Ponad 6 000 osób, korzystając z zasobów portalu www.pope2016.com, relacjonowały to niezwykłe wydarzenie na cały świat. Materiały które opracowali dotarły do praktycznie każdego, kto w tym czasie oglądał w swoim kraju programy informacyjne, przeglądał portale czy sięgał po codzienną prasę.
„Głównym zadaniem portalu było sprawne dostarczanie obiektywnych i wszechstronnych informacji związanych z wizytą Papieża Franciszka w Polsce oraz z samymi Światowymi Dniami Młodych. Z perspektywy czasu możemy stwierdzić, że skutecznie spełnił swój cel.” - podsumowuje Lidia Sobańska, prezes PAP. „Publikacje jakie zostały przygotowane przez zagraniczne media na podstawie dostarczanych przez nas materiałów dotarły w praktycznie każdy zakątek świata. Wydarzenia ostatniego tygodnia, z naszą niewielką pomocą stały się więc elementem wpływającym na pozytywne postrzeganie Polski przez zagraniczne media i ich odbiorców.”.
W krajowym internecie także widzieliśmy duże zainteresowanie wydarzeniem. Praktycznie każdy większy portal uruchamiał dział poświęcony ŚDM, by przykuć uwagę sporej grupy internautów. Największy portal katolicki DEON.pl także zanotował znaczny wzrost zainteresowania, który przełożył się na czterokrotny wzrost ilości czytelników. W szczytowych momentach ilość odsłon znacznie przekraczała pół miliona odsłon w ciągu dnia.
„Wielką popularnością cieszyły się wszelkie materiały, które pokazywały, jak fantastyczna atmosfera wytworzyła się w Krakowie w trakcie ŚDM. Obserwowaliśmy także ogromny wzrost zainteresowania wypowiedziami Papieża. W ostatnich dniach powróciliśmy w polskim internecie do entuzjazmu z jakim spotykał się na początku pontyfikatu. Wskazują na to chociażby aktywności użytkowników naszych profili w mediach społecznościowych. Zdecydowanie wzrosła ilość polubień, udostępnień i pozytywnych komentarzy pod materiałami z wypowiedziami Franciszka.” - podsumowuje Piotr Żyłka, redaktor naczelny DEON.pl
Z danych zgromadzonych przez Brand24 wynika, że ogromną aktywność wykazywali także sami pielgrzymi. Opublikowali w mediach społecznościowych treści, które dotarły do ponad 460 milionów osób. Blisko 6,5 mln internautów zareagowało pozytywnie na te treści komentując je, udostępniając dalej lub oznaczając „lubię to”.
Kształtowany w ten sposób pozytywny wizerunek Polski jest kolejną wymierną korzyścią z organizacji tak dużego wydarzenia. Wielu młodych przyznało bowiem, że z chęcią ponownie przyjedzie do Polski. Co więcej - opublikowane przez pielgrzymów i przez media informacje mogą sprawić, że inni także pomyślą o naszym kraju jako ciekawym, przyjaznym miejscu, które warto odwiedzić.
Za projekt i realizację mobilnego rozkładu jazdy MPK, portalu Pope2016.com oraz portalu DEON.pl odpowiedzialna była agencja interaktywna Ideo. Platformy zostały przygotowane tak, by zawarte w nich treści były w pełni dostępne również dla osób korzystających jedynie z urządzeń mobilnych. Firma realizowała także prace związane z konfiguracją i zarządzaniem serwerami obsługującymi sprawne funkcjonowanie serwisu MPK oraz portalu DEON.pl.
Może zainteresują Cię także
Ideo w czołówce ekspertów Google
Nowe portale dla Polskiej Agencji Prasowej
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.