Dominik Kaznowski

Kompetencje:

  • Digitalizacja usług i przekształcenia cyfrowe
  • Innowacje i rozwój nowych produktów
  • E-commerce i obsługa klienta w kanałach zdalnych
  • Strategie marketingowe marek w kanałach cyfrowych
Dominik Kaznowski
Dominik Kaznowski
Partner, Ideo Konsulting
Napisz do mnie

Dominik Kaznowski od blisko 20 lat działa aktywnie w branży nowych technologii. Śledzi światowe trendy, doradza firmom oraz realizuje kompleksowe projekty. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w branży IT. Otrzymał liczne nagrody branżowe, w tym tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu.

Doświadczenie, wiedzę i umiejętności zdobywał od 1998 roku zasiadając w zarządach i radach nadzorczych wielu spółek internetowych. W Nasza-Klasa Sp. z o.o., największym polskim startupie zajmował się rozwojem i marketingiem. Był także współzałożycielem i prezesem zarządu Interaktywnie.com (należącego do Grupy Money.pl), największej społeczności specjalistów z branży interactive. Kompetencje menadżerskie rozwijał pełniąc wysokie funkcje w kadrach zarządzających. Związany był z Grupą PZU, inkubatorem internetowym e-Katalyst SA, Weldbild.pl oraz Grupą Agora SA, gdzie był dyrektorem marketingu w Pionie Internet.

Zrealizował także liczne projekty consultingowe dla największych marek, służąc swoją wiedzą i doświadczeniem. Przez lata poznał specyfikę i potrzeby firm z różnych sektorów rynku: internetu, e-commerce, telco, finansów, retail, healthcare, FMCG, energetyki, logistyki, edukacji, mediów.

Przez wiele lat był związany ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, gdzie pełnił funkcje wiceprezesa oraz przewodniczącego rady nadzorczej. Był także wiceprzewodniczącym rady nadzorczej Polskich Badań Internetu oraz przewodniczącym rady Fundacji PWN. Mentor w projektach BusinessLink i MamStartup. Był członkiem Kapituły Konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych „Złota Strona Emitenta”, Członkiem Komitetu Organizacyjnego Konferencji Media Trendy oraz Arbitrem Komitetu Etyki Reklamy przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Jest autorem licznych książek, publikacji, artykułów i blogów poświęconych szeroko rozumianemu internetowi i nowym mediom. Jest wykładowcą studiów MBA i EDBA. Od ponad 8 lat działa w środowisku akademickim, współpracując m.in. z Collegium Civitas, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, Uniwersytetem Wrocławskim, Akademią Leona Koźmińskiego, Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN.

Proszę o kontakt

×

Klienci o nas