Mateusz Bober

Kompetencje:

  • Analityka i optymalizacja kampanii
  • Optymalizacja operacji e-marketingowych
  • E-commerce i obsługa klienta w kanałach zdalnych
Mateusz Bober
Mateusz Bober
Marketing Internetowy, Badania i analizy
Napisz do mnie

Mateusz Bober - ekspert ds. analityki kanałów cyfrowych. Przygotowywane przez niego analizy danych korelowane są z rzeczywistym otoczeniem audytowanej firmy, globalnymi trendami oraz specyfiką konkretnej branży. W ten sposób otrzymywane jest możliwe pełny obraz rzeczywistości w jakiej funkcjonuje organizacja.

Mateusz Bober, od początku swojej kariery, mocno ukierunkował swoje zainteresowania na UX serwisów internetowych, a w szczególności platform e-commerce - dynamicznie rozwijającego się i przyszłościowego segmentu sprzedaży. Sukces niemal każdej marki upatruje w doświadczeniach jakie klient (B2C, B2B, B2B2C) zdobywa w kontakcie z nią. Wykorzystuje zgromadzone przez lata doświadczenia i wiedzę, aby projektować pozytywne relacje i interakcje na linii marka - klient.

W swojej pracy wykorzystuje szereg narzędzi pozwalających gromadzić szczegółowe, empiryczne dane dotyczące użyteczności badanych podmiotów. Realizuje projekty w oparciu o oceny eksperckie, benchmarkingi, testy A/B oraz badania focusowe na rzeczywistych użytkownikach systemów.

Jego kompetencje potwierdzają kompleksowe projekty, obejmujące audyty, analitykę oraz biblioteki rekomendacji. Realizował zadania dla takich znanych marek jak: BRW, Pro-Familia, Max Kuchnie, Sklep Kawa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Ogromna część przygotowanych raportów stała się podstawą do rewizji i planowania strategii biznesowych, marketingowych oraz sprzedażowych.

Proszę o kontakt

×

Klienci o nas