Wojciech Szymański

Kompetencje:

  • Digitalizacja usług i przekształcenia cyfrowe
  • Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
  • Badania oraz analizy strategiczne i marketingowe
  • Przejęcia i akwizycje (M&A) podmiotów internetowych
Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Marketing Internetowy, Analizy strategiczne
Napisz do mnie

Wojciech Szymański jest Dyrektorem Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem.

Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA.

Był menadżerem ds. rozwoju „Zintegrowanej platformy audytu serwerów i pozycjonowania”, gdzie odpowiadał za kwestie techniczne oraz marketingowe. Służył swoją wiedzą i doświadczeniem jako ekspert podczas projektowania platformy kształcenia społecznościowego – WeLearning w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Uczestniczy w spotkaniach grup roboczych SEM, UX, E-commerce funkcjonujących w ramach IAB Polska. Członek zarządu Kongresu Public Relations.

Jest trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest przewodniczącym Konwentu WSE w Krakowie oraz autorem programów 4 kierunków studiów podyplomowych realizowanych w WSE: E-commerce 3.0, Multimedia i edukacja, Technologie informacyjne w marketingu, Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci.

Na co dzień sprawuje opiekę merytoryczną i zarządza pracą grupy specjalistów realizujących kompleksowe kampanie reklamowe, sprzedażowe i wizerunkowe w sieci. Jest autorem oraz współautorem licznych opracowań, książek i artykułów z szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz analityki danych, m.in. Inwestowanie i finanse w Internecie oraz E-marketing – kompendium dla menadżerów.

Proszę o kontakt

×

Klienci o nas