Automatyzacja Marketingu

"Identyfikuj osoby odwiedzające Twoją stronę. Dostarczaj spersonalizowane oferty we wszystkich kanałach marketingowych."
Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Automatyzacja marketingu (Marketing Automation) dzięki swoim możliwościom może być jednym z najistotniejszych narzędzi współczesnego marketingu. Pozwala skrócić dystans między firmą a odbiorcą i zareagować na nadarzającą się okazję szybciej, niż jest w stanie to zrobić człowiek. Odpowiednie przygotowanie i stosowanie mechanizmów marketing automation może stać się więc czynnikiem zwiększającym przewagę nad konkurencją.

Systemy do automatyzacji marketingu pozwalają na gromadzenie i przetwarzanie danych pochodzących z wielu źródeł. Analiza zachowania internautów oraz danych socjodemograficznych pozwalają na opracowanie prognoz i szacowanie „wartości” każdego internauty z osobna jako potencjalnego Klienta. Pozwala to skupić działania marketingowe na osobach, które z największym prawdopodobieństwem kupią Twój produkt.

Najważniejsze korzyści

  • Lepsza znajomość internautów i ich intencji zakupowych
  • Dotarcie do internautów, którzy z większym prawdopodobieństwem zostaną Twoimi klientami
  • Spersonalizowany przekaz w najlepszym momencie i najlepiej dobranej formie
  • Obniżenie kosztów działań marketingowych (skupienie na działaniach, które mają większy potencjał)
  • Wzrost lojalności Klientów i ich skłonności do ponownych zakupów

Co oferujemy?

  • Monitoring i analiza zachowań internautów
  • Opracowanie scenariuszy zachowań użytkowników
  • Segmentacja potencjalnych klientów i ocena ich przyszłej wartości
  • Obsługa automatyzacji kampanii e-marketingowych
  • Realizacja działań remarketingowych
  • Wspomaganie podnoszenia wartości klientów w czasie
Zapytaj o ofertę
 

 

Jak dobieramy narzędzia?

Od czego uzależniamy dobór narzędzi Marketing Automation?

  • Od celu, jaki chcemy osiągnąć.
  • Rodzaju produktu/usługi, którą mamy promować.
  • Od grupy docelowej, do której mamy dotrzeć.
  • Budżetu przeznaczonego na realizację planu.

Proszę o kontakt

×

Klienci o nas