Content marketing

„Opowieść o marce – interesująca, zajmująca, aktywizująca – jest kluczem do pozyskania klienta.”

Dzisiejszy użytkownik internetu bombardowany jest tysiącami komunikatów, reklam i informacji, często bardzo do siebie podobnych i płytkich. Aby pozyskać jego uwagę trzeba czegoś szczególnego, czegoś co wyróżni markę z tłumu i skłoni odbiorcę do zainteresowania się jej ofertą.

Magdalena Tobiasz
Magdalena Tobiasz
Specjalista ds. Content Marketingu
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 178)
Napisz do mnie

Użytkownicy w sieci stają się coraz bardziej świadomi i krytyczni. Selekcjonują napływające komunikaty, ignorując te, którymi nie są zainteresowani. Jednocześnie szukają wartościowych treści.

Marka musi mieć do zaoferowania coś więcej niż tylko atrakcyjną ofertę. Konieczne jest stworzenie świata przeżyć – emocjonalnej więzi z konsumentem, która sprawi, że stanie się jej wierny. Content marketing to zestaw narzędzi, które nadają się do tego celu idealnie. Marketing treści pozwala w ciekawy sposób opowiadać o marce i budować jej wizerunek. Dzięki niemu, spośród wszystkich użytkowników sieci, można pozyskać tych wartościowych – zaangażowanych, chętnych do interakcji i skorzystania z oferty.

Tradycyjny marketing mówi do ludzi, podczas gdy content marketing z nimi rozmawia. Poznaje ich potrzeby, dzięki czemu dostarcza im treści, których potrzebują i szukają. Umie słuchać i zwraca się bezpośrednio do użytkownika. Dlatego też, jako precyzyjna i spersonalizowana forma komunikacji, jest tak efektywny.

Co oferujemy?

  • Opracowanie kompleksowych strategii komunikacyjnych
  • Przygotowanie i realizację wielopłaszczyznowych kampanii wizerunkowych
  • Copywriting oraz obsługę graficzną
  • Audyty komunikacyjne marek, stron i blogów
  • Pomoc w określaniu grup docelowych
  • Dobieranie odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacji
  • Angażowanie i aktywizacja odbiorców
  • Działania RTM (Real Time Marketing)

Jak działamy?

Mamy bogate doświadczenie w realizacji kampanii content marketingowych. Przed przystąpieniem do każdego projektu staramy się jak najlepiej poznać klienta, otoczenie firmy, specyfikę branży i konkurencję. Ta wiedza pozwala nam precyzyjnie dobierać najbardziej efektywne narzędzia i kanały komunikacji.

Sukcesywnie budujemy wizerunek marki i jej rozpoznawalność na rynku. Sprawiamy, że w oczach odbiorców staje się atrakcyjna i godna zaufania. Dbamy o to, aby przygotowywane przez nas treści były wartościowe i angażujące dla określonych grup docelowych, aby przykuwały ich uwagę i skłaniały do podjęcia dialogu z marką. Wybierając Ideo, dostajesz gwarancję obsługi przez zespół specjalistów.

Zapytaj o ofertę