Kampanie e-marketingowe

"Opracuj strategię promocji i dobierz odpowiednie narzędzia i nośniki reklamy."

Co prawda nie ma możliwości określenia skuteczności danej kampanii e-marketingowej przed jej realizacją, ale można - bazując na wiedzy i doświadczeniu - zwiększyć prawdopodobieństwo jej sukcesu. Ideo pomaga klientom ustrzec się przed niewłaściwym wykorzystaniem dostępnych narzędzi, tworząc spójne strategie w oparciu o wszelkie dostępne środki e-marketingu i e-PR.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Kampanie e-marketingowe odgrywają znaczącą rolę w sukcesie każdego internetowego przedsięwzięcia. Samo posiadanie "miejsca w internecie" nie zapewni sukcesu - nie przyczyni się do budowy zainteresowania konsumentów wobec marki. Podobnie jak produkt czy usługa, również sam serwis firmowy wymaga promocji. Najlepszą jej formą w internecie są kompleksowe kampanie e-marketingowe.

Zły wybór narzędzi w kampaniach e-marketingowych prowadzi do niepotrzebnych kosztów oraz zmniejszenia efektywności całej akcji promocyjnej. Chronimy naszych klientów przed wykorzystaniem niewłaściwych narzędzi, jak i niewłaściwym wykorzystaniem tych pożądanych. Tworzymy spójne strategie w oparciu o wszelkie dostępne środki e-marketingu i e-PR.

Jak dobieramy narzędzia?

Od czego uzależniamy dobór narzędzi e-marketingowych?

  • Od celu, jaki chcemy osiągnąć.
  • Rodzaju produktu/usługi, którą mamy promować.
  • Od grupy docelowej, do której mamy dotrzeć.
  • Budżetu przeznaczonego na realizację planu.

Wymogiem niezbędnym do prowadzenia działań marketingowych w internecie jest strona dobrze zaprojektowana, zoptymalizowana i uzupełniona treścią. Kolejny etap stanowią działania z zakresu promocji w wyszukiwarkach, kreowania wizerunku i zwiększania sprzedaży. W tym celu wykorzystywane są m. in. narzędzia z zakresu e-PR i e-marketingu.

Co oferujemy

  • Opracowanie strategii wykorzystania najbardziej optymalnych narzędzi marketingu internetowego na rzecz zwiększenia przewagi konkurencyjnej klienta.
  • Kompleksowe podejście do e-marketingu – poczynając od strategii, przez kreację wizualną, opracowanie i wdrożenie narzędzi, na analizie i konsultingu kończąc.
  • Efektywne wykorzystanie środków budżetowych.
Zapytaj o ofertę