Performance marketing

"Synergia działań na najwyższym poziomie celująca w uzyskanie pożądanego efektu"

Budowanie wizerunku marki, interesująca oferta produktowa lub usługowa, satysfakcja klienta, pozyskanie konsumentów konkurencji – oto najważniejsze cele, jakie chcemy dla Ciebie zrealizować poprzez odpowiednie generowanie sprzedaży w ramach performance marketingu.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Specjalista ds. e-marketingu
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Performance marketing w naszym wykonaniu to synergia działań na najwyższym poziomie. Jest to nowoczesny model reklamy internetowej, w którym główny nacisk kładziemy na uzyskanie pożądanego efektu. 

Prowadzimy zakrojone na szeroką skalę działania promocyjne w internecie tak, aby zainteresować użytkownika Twoim serwisem i ofertą sprzedażową, a także by zachęcić go do podjęcia określonej akcji (kliknięcia w banner, rejestracji na stronie, dokonania zakupu w e-sklepie, subskrypcji newslettera, wypełnienia formularza kontaktowego czy ankiety).

Płać za efekty

W performance marketingu zapłacisz jedynie za osiągnięte efekty. Liczy się wyłącznie mierzalny skutek naszych działań marketingowych. Stosujemy modele rozliczeń dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb.

  • CPL (Cost Per Lead) – płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik zaprenumeruje newsletter lub zarejestruje się w Twoim serwisie.
  • CPA (Cost Per Action) – płacisz jedynie za akcję wykonaną przez użytkownika, np. wysłanie zapytania.
  • CPC (Cost Per Click) – płacisz za kliknięcie.
  • CPO (Cost Per Order) – płacisz w momencie złożenia zamówienia przez użytkownika>
  • CPS (Cost Per Sale) – koszt za wygenerowaną sprzedaż.
  • CPV (Cost Per View) – płacisz za wyświetlenie filmu.
  • Kampanie hybrydowe, czyli połączenie różnych modeli rozliczeniowych.

To nie liczba użytkowników, którzy zobaczyli Twoją reklamę, jest wyznacznikiem skuteczności kampanii performance marketingowej. Miarą prawdziwego sukcesu jest wskaźnik konwersji, który pokazuje, ilu użytkowników zrealizowało pożądane przez nas czynności.

Co oferujemy

  • Kampanie DoubleClick i linków sponsorowanych Google AdWords.
  • Kampanie w sieci Google Display Network.
  • Kampanie mailingowe.
  • Reklamy True View w kanałach wideo, w tym w serwisie You Tube.
  • Kampanie w Social Media (m.in. Facebook, Twitter, Goldenline, LinkedIn).
  • Remarketing oraz remarketing dynamiczny.
  • Remarketing w oparciu o listy Google AdWords oraz Google Analytics.
  • Dynamic Search Ads.
  • Engagement Ads (Catbox).
  • Gmail Sponsored Promotions.
  • Kampanie kontekstowe AdKontekst, Business Click, Pixa, Onet.
  • Kampanie reklamowe w serwisie Twitter (w tym remarketing).
  • Kampanie w serwisie LinkedIn.
  • Kampanie RTB.
  • Skuteczny e-mail marketing.
  • Tworzenie i optymalizacja maksymalnie konwertujących Landing Pages.
  • Testy A/B, analiza zachowania użytkowników.
  • Precyzyjny pomiar efektywności działań.
  • Ponad 40 narzędzi skutecznie zwiększających sprzedaż na Twojej stronie.

Najważniejsze korzyści

  • Oszczędność – płacisz jedynie za efekty naszej pracy.
  • Precyzję działań – szczegółowo określone cele pozwalają osiągnąć realne efekty prowadzonych kampanii.
  • Efektywność – odpowiedzialność za osiągnięte efekty jest po naszej stronie.
  • Kompleksowość działań – łączymy wypróbowane strategie marketingu internetowego, co daje gwarancję skuteczności kampanii reklamowych.
  • Kontrolę – dzięki specjalistycznym narzędziom statystycznym masz pełen wgląd w przebieg kampanii.
  • Pełną optymalizację kampanii dostosowaną do Twoich potrzeb.
  • Niskie ryzyko.
Zapytaj o ofertę