Content marketing dla iParts Sp. z o.o.

iParts.pl to jeden z największych sklepów internetowych, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Na ofertę składa się ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych spotykanych na polskich i europejskich drogach. Produkty dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Zarówno bogaty asortyment, jak i wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Wszystkie transakcje realizowane w sklepie odbywają się drogą internetową. Pozwala na to zaawansowany system informatyczny bazujący na unikalnym systemie CMS Edito zintegrowanym z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.

Zadania i cele

Ponieważ iParts.pl to największy sklep internetowy w branży motoryzacyjnej, istotnym elementem strategii marketingowej stały się działania związane z kreowaniem wizerunku lidera, wręcz eksperta w branży. Aby to osiągnąć, wykorzystano content marketing, który publikowany był zarówno w obrębie serwisu, jak i w sieci. Na stronie sklepu powstała Baza wiedzy, w której znajdują się wartościowe artykuły, zawierające przydatne dla użytkowników informacje – dodatkowo tworzone treści miały wspomagać pozycjonowanie, a ich promocja poprzez marketing szeptany miała przyciągnąć na stronę sklepu potencjalnych klientów. Elementem budowania wizerunku eksperta stały się publikowane w serwisach branżowych artykuły eksperckie o tematyce motoryzacyjnej, głównie w zakresie eksploatacji samochodu i rynku części zamiennych. W ten sposób sklep Iparts.pl przedstawiany był jako niekwestionowany lider na rynku. Dodatkowo treści publikowane w wartościowych serwisach pozytywnie przełożyły się na prowadzone równocześnie działania z zakresu pozycjonowania.

Osiągnięte efekty
  • wzrost popularności marki,
  • wzrost liczby wejść na stronę,
  • pozyskanie nowych klientów,
  • umocnienie relacji z klientami,
  • wzrost lojalności klientów.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?