Content marketing dla UTH im. H. Chodkowskiej

Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej jest jedną z wiodących prywatnych uczelni warszawskich. Istnieje już od 1992 roku, funkcjonując pod obecną nazwą od 2014 r. Na ofertę edukacyjną UTH składa się 8 kierunków Wydziału Zarządzania i Logistyki oraz Wydziału Inżynieryjnego, co w sumie daje aż 43 specjalności. Od początku istnienia UTH ukończyło 28 000 absolwentów, uzyskując tytuły inżyniera i magistra.

Zadania i cele

Z Uczelnią Techniczno-Handlową im. Heleny Chodkowskiej współpracujemy już od kilku lat, prowadząc działania o charakterze wizerunkowym. Każdego roku ważną częścią strategii są prace realizowane na potrzeby marketingu rekrutacyjnego. W celu promocji UTH wśród absolwentów szkół średnich, postanowiliśmy zaciekawić odbiorców oryginalną formą przekazu. Dlatego wykorzystaliśmy jeden z najnowszych rodzajów visual content marketingu.

By zaprezentować ofertę edukacyjną Uczelni wśród grupy docelowej złożonej z ludzi młodych, stworzyliśmy gifografikę, animowaną wersję infografiki. Za pomocą ruchomych graficznych elementów przedstawialiśmy ofertę edukacyjną UTH w kontekście najczęściej wybieranych kierunków studiów w ostatnich latach. Gifografika została udostępniona na wielu kanałach skupiających ludzi młodych, m. in. serwisach społecznościowych i serwisach dedykowanych formom visual. Zadbaliśmy również o promocję na forach internetowych, by wzmocnić efekt rozprzestrzeniania wirusowego.

Osiągane efekty

  • dotarcie do szerokiego grona odbiorców

Gifografika

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?