Dedykowana aplikacja CRM dla Easy Finance

Easy Finance to norweska spółka specjalizująca w doradztwie finansowym. Firmę wyróżnia kompleksowa obsługa, indywidualne podejście do klienta oraz doświadczeni doradcy kredytowi.

Zadania i cele

W odpowiedzi na potrzeby klienta stworzyliśmy zestaw narzędzi, które stanowią wsparcie w codziennej pracy doradców Easy Finance. Głównym ich celem jest kreowanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami.

Pierwszym punktem kontaktu z klientem jest serwis informacyjno-sprzedażowy Easyfinance.no. Powstał z myślą o osobach, które poszukują optymalnych rozwiązań finansowych oraz mają trudności w poruszaniu się w skomplikowanych procedurach bankowych. Witryna powstała w oparciu o intuicyjny w obsłudze system WordPress.

Najistotniejszą część strony stanowi formularz wraz z kalkulatorem kredytowym. Wzbogacony został o szereg pól (np. kwota kredytu, okres spłaty, posiadane zabezpieczenia), które ułatwiają dostosowanie oferty do potrzeb i możliwości kredytobiorcy. Dane wprowadzane przez klientów w formularzach są automatycznie eksportowane do stworzonej przez nas aplikacji CRM. System wspiera obsługę procesów biznesowych oraz służy gromadzeniu, przetwarzaniu i analizowaniu danych. CRM pozwala na generowanie raportów i zestawień ułatwiających obsługę klientów. Umożliwia także przygotowanie pełnej dokumentacji, która jest niezbędna do przedstawienia w banku na etapie podpisywania umowy kredytowej.

W ramach prac przeprowadziliśmy także integrację aplikacji z wykorzystywaną w firmie centralą telefoniczną – Telavox. Dzięki temu wszystkie rozmowy telefoniczne stają się automatycznie elementami procesów CRM. Doradca finansowy, który kontaktuje się z petentem, ma natychmiastowy wgląd do danych oraz historii kontaktu. By zachować najwyższe standardy obsługi i zgodność z prawem, dane osobowe gromadzone w aplikacji są przechowywane jedynie przez pół roku od zakończenia obsługi klienta.

Główne korzyści dla Klienta

  • rozwiązania szyte na miarę
  • efektywniejsza komunikacja oraz rozpoznawanie potrzeb klienta
  • intuicyjne środowisko pracy
  • mniejsze koszty obsługi klienta
  • budowanie zaufania oraz lojalności wobec marki
  • wsparcie w realizacji biznesowych celów
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?