Kampania e-marketingowa dla Cobi

Firma Cobi SA, założona w 1987 roku, jest liderem wśród polskich producentów kloców konstrukcyjnych. Jej działalność obejmuje także import i dystrybucję licencjonowanych zabawek, takich jak: plastikowe modele do sklejania czy gry telewizyjne i wiele innych.

Zadania i cele

Z Cobi SA współpracujemy od kliku lat. Byliśmy odpowiedzialni m.in. za realizację platformy sprzedażowej Cobi.pl. Współpraca przy tworzeniu zaawansowanego narzędzia do sprzedaży zaowocowała nowymi zleceniami.

Do naszych zadań należało opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej i komunikacyjnej marki w kanałach social media. Zlecenie poprzedzone zostało rozpoznaniem potrzeb konsumentów. Opieka nad profilami marki w mediach spoełecznościowych obejmowała przygotowanie angażujących treści, które trafią do jak najszerszego grona odbiorców.

Główne korzyści dla Klienta

 

  • zaangażowanie konsumentów w dialog
  • wzrost liczby odsłon serwisu o 48 proc.
  • wzrost liczby użytkowników o 23 proc.
  • wzrost liczby transakcji o 45 proc.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?