Konkurs internetowy "Wygraj z duszkiem"

Nestlé to jeden z największych światowych producentów żywności. W jego ofercie znajdziemy modyfikowane mleko, kleiki, kaszki oraz inne produkty przeznaczone dla maluchów.

Zadania i cele

Z myślą o stałych klientach, Nestlé Junior dzięki współpracy z Ideo przygotował program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”.
Konsumenci aby zdobyć punkty, rejestrowali się w serwisie oraz deklarowali posiadanie kodów kreskowych z opakowań mleka, a następnie polecali stronę konkursu znajomym. Dzięki temu otrzymywali punkty, które mogli wymieniać na nagrody. Aby nagrody były bardziej atrakcyjne, daliśmy użytkownikom możliwość zakupów w sklepach Baby Collection, dzięki czemu każdy wybierał odpowiedni dla siebie prezent.

Całość realizacji opiera się na programie lojalnościowym. Każdy internauta samodzielnie zakładał konto, by móc zgłaszać kody kreskowe oraz polecać promocję znajomym. Wdrożony przez nas moduł informuje o ilości posiadanych punktów oraz o nagrodach, które można zamawiać.

Co tydzień moduł generuje zestawienie nagród zamówionych przez użytkowników oraz przekazuje je dostawcom. W celu spełnienia wymagań GIODO moduł wyposażono w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz różnego typu zabezpieczenia umożliwiające kontrolę wszelkich ruchów wykonywanych przez użytkowników.

Główne korzyści dla Klienta
  • wzrost sprzedaży produktów,
  • pozyskanie nowych kupującyh,
  • wzmocnienie wizerunku marki w oczach klientów,
  • kreacja graficzna zgodna z identyfikacją wizualną Klienta,
  • przywiązanie konsumentów do marki.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?