Odświeżenie wizerunku DNB Bank Polska S.A.

DNB Bank Polska S.A. jest własnością największej norweskiej grupy finansowej - DNB. Grupa ta prowadzi działalność w 19 krajach oraz posiada oddziały w największych centrach finansowych świata, m.in. w: Londynie oraz Nowym Jorku. W Polsce bank działa od 2002 roku. Od 2013 roku DNB Bank Polska S.A stał się bankiem korporacyjnym, którego oferta skierowana jest głównie do dużych przedsiębiorstw oraz firm z sektora publicznego, ze szczególnym naciskiem na przedsiębiorstwa z branży energetycznej oraz TMT.

Zadania i cele

Zmiana logo Banku, jego nazwy oraz ograniczenie oferty do Klientów instytucjonalnych wymagało wdrożenia w serwisie internetowym nowej szaty graficznej wraz z pełną przebudową architektury informacyjnej strony. Ponadto jednym z wymogów było uruchomienie strony responsywnej, która będzie prawidłowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. Prace nad zmianą szaty graficznej prowadzone były również w Intranecie.

Strona firmowa www.dnb.pl, jak również strona intranetowa w dalszym ciągu funkcjonuje w oparciu o autorski systemie zarządzania treścią Edito CMS, który pozwala na samodzielne administrowanie serwisami internetowymi.

Główne korzyści dla Klienta
  • odświeżenie wizerunku firmy w Internecie,
  • atrakcyjna, czytelna strona,
  • pełna dostępność treści na urządzeniach mobilnych (RWD).

Projekt ten stanowi kolejny element naszej stałej współpracy z Bankiem DNB.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?