Platforma B2B dla Tikkurila Polska S.A.

Tikkurila to firma działająca na międzynarodowym rynku od 150 lat, szczególnie rozpoznawalna w Rosji oraz w krajach Nordyckich i Europy Wschodniej. Głównym profilem działalności przedsiębiorstwa są rozwiązania w zakresie ochrony powierzchni i dekoracji. Produkty oferowane przez firmę dedykowane są zarówno Klientom indywidualnym, jak i hurtowym. Przedsiębiorstwo kładzie duży nacisk na to, aby dystrybuowane wyroby były przyjazne dla środowiska naturalnego.

Zadania i cele

Głównym zadaniem systemu stworzonego na potrzeby Tikkurila jest obsługa sprzedaży internetowej produktów firmy. Aplikacja dodatkowo obsługuje proces elektronicznej wymiany dokumentów związanych z realizacją sprzedaży przez Internet.

Część platformy dostępna dla klienta biznesowego pozwala między innymi na:

  • przeglądanie oferty produktowej,
  • składanie zamówień,
  • weryfikację stanu realizacji danego zamówienia,
  • wgląd do historii zamówień,
  • automatyzację powtarzających się zamówień.

Platforma B2B współpracuje z systemem ERP M3 w oparciu o API i wykorzystuje pośrednią bazę danych w celu usprawnienia całego procesu e-sprzedaży. Komunikacja oraz wymiana danych odbywa się poprzez Internet, dlatego zastosowano odpowiednie protokoły zabezpieczające gwarantujące niejawność przesyłanych danych. Platforma pozwala również na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, która pozwala na bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.

Główne korzyści dla Klienta
  • usprawnienie komunikacji z klientem biznesowym,
  • platforma zintegrowana z innymi systemami,
  • zautomatyzowanie procesów biznesowych,
  • skrócenie czasu przyjmowania zamówień,
  • możliwość zawierania transakcji na odległość,
  • poszerzenie rynku zbytu,
  • nowoczesna forma komunikacji,
  • gwarancja bezpieczeństwa zawieranych transakcji,
  • wzrost efektywności firmy,
  • wzrost przychodów spółki,
  • nowoczeny wizerunek Tikkurila.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?