-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
PAP S.A. to największa państwowa agencja informacyjna w Polsce. Statutowym zadaniem organizacji jest uzyskiwanie i przekazywanie rzetelnych wiadomości, z których korzystają przedsiębiorcy, osoby prywatne, instytucje rządowe oraz media. Nad obiektywnością i rzetelnością publikowanych informacji czuwa 250 dziennikarzy pracujących w warszawskiej redakcji oraz 70 korespondentów terenowych w 22 oddziałach PAP mieszczących się w największych miastach Polski.
Zadania i cele
Firma Ideo zrealizowała nowy portal informacyjny Polskiej Agencji Prasowej. Do naszych zadań należało przygotowanie i wdrożenie projektu funkcjonalnego uwzględniającego strategię Klienta, architekturę informacji oraz koncepcję graficzną. Głównym założeniem było odświeżenie wizerunku Agencji oraz podniesienie intuicyjności portalu www.pap.pl. Równie istotna była automatyzacja publikacji wiadomości z różnych źródeł i uproszenie sposobu ich edycji.
Dzięki dedykowanemu mechanizmowi importu informacje są pobierane automatycznie ze źródeł zewnętrznych z wykorzystaniem standardów NewsML (wraz z załącznikami), XML oraz jako Infopakiety. Istnieje możliwość edycji i intuicyjnego zarządzania nimi z wykorzystaniem dedykowanego systemu Edito CMS.
Trzonem portalu jest moduł Aktualności, które zostały podzielone na osiem kategorii. Dla każdej publikacji system automatycznie generuje powiązane z nią metatagi. Dzięki temu internauci mogą znacznie szybciej odnaleźć interesujące ich informacje. Dodatkowo mechanizmy te zwiększają widoczność poszczególnych publikacji w zewnętrznych wyszukiwarkach internetowych.
Portal PAP został oparty na systemie Edito CMS, z wykorzystaniem modułowej budowy systemu, co pozwala na szybkie i łatwe dodawanie treści.
W celu dopasowania portalu do potrzeb i wymagań Klienta wykorzystaliśmy modułową budowę systemu do zarządzania treścią Edito CMS. Wdrożyliśmy szereg dedykowanych modułów, a także podnoszące atrakcyjność portalu widgety. Jednym z nich jest mechanizm generowania plików PDF zawierających wybrane materiały, a także umożliwiający skalowanie tekstu.
Portal posiada wersje językowe polską i angielską. Ponadto dzięki zastosowaniu mechanizmów RWD jest on dostępny, z zachowaniem pełnej funkcjonalności na urządzeniach mobilnych. W ramach prac nad projektem przeprowadziliśmy także szkolenie dla administratorów, redaktorów i kluczowych użytkowników.
"Naszym celem nie jest w żadnym wypadku wyścig z portalami informacyjnymi, którzy są naszymi klientami. Dlatego na stronie internetowej PAP kluczowy będzie wybór - tak, by użytkownik wchodząc, zobaczył, co danego dnia było tematem numer 1. Ale przede wszystkim chcemy pokazać, że serwisy PAP to już nie tylko tekst. W zakresie digital media chcemy dorównać naszym partnerom." - deklaruje prezes PAP Lidia Sobańska. Temu także ma służyć relacjonowanie na żywo, które daje szansę na ten rodzaj informacji, który nie mieści się w formule agencyjnej, a którym żyją media społecznościowe.
Główne korzyści dla Klienta:
- Odświeżenie wizerunku PAP,
- podniesienie komfortu użytkowania serwisu na urządzeniach mobilnych,
- serwis zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych,
- poprawa nawigacji oraz intuicyjności serwisu.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.