Pozycjonowanie dla Hubergroup Polska

Hubergroup Polska jest częścią koncernu Hubergroup działającego przy Michael Huber München, wytwórni farb drukarskich. W Polsce firma funkcjonuje od 1992 roku i obecnie posiada dwa oddziały oraz sieć dystrybutorów na terenie całego kraju. Firma osiągnęła mocną pozycję na polskim rynku poligraficznym.

Zadania i cele

Od początku podjęcia współpracy najważniejszym celem projektu było osiągniecie i utrzymanie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, które przełożoną się na ruch na stronie. W związku z tym zostały wdrożone działania z zakresu pozycjonowania szerokiego, z uwzględnieniem pakietu konkretnych słów kluczowych (tzw. long tail). Zostały one wyselekcjonowane na podstawie wyników uzyskanych z audytu dokonanego na wstępie działań. Podstawą pozycjonowania szerokiego stała się budowa link popularity, a dla zapewnienia jak najlepszych efektów prowadzono stały monitoring sytuacji.

Osiągane efekty
  • uzyskanie i utrzymanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania,
  • wzrost ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania o ponad 100 % w skali miesiąca w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
  • wzrost liczby wizyt i odsłon w serwisie.