Program afiliacyjny dla osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną

iParts.pl to największy i najszybciej rozwijający się sklep internetowy w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Według rankingu Money.pl jest to najlepszy sklep specjalistyczny w branży motoryzacyjnej. Oferta iParts.pl obejmuje ponad 2 miliony części i akcesoriów motoryzacyjnych. Platforma e-sklepu została zaprojektowana i zrealizowana przez Ideo - partnera technologicznego firmy.

Zadania i cele

Program afiliacyjny wykonany na zlecenie iParts.pl skierowany jest do osób, które interesują się - najczęściej zawodowo - branżą motoryzacyjną. Są to właściciele warsztatów i salonów samochodowych, blogerzy, właściciele i redaktorzy portali tematycznych oraz wszelakich innych miejsc zawiązanych z motoryzacją. Program pomaga im polecać produkty z oferty sklepu iParts.pl poprzez umieszczenie ich np. w serwisach tematycznych. Partnerzy mają do wyboru rożne narzędzia promocji m.in. linki tekstowe, banery dynamiczne i statyczne. Najbardziej aktywni mogą liczyć na pomoc w zakresie tworzenia niestandardowych formatów reklamowych.

Wdrożone rozwiązanie wykorzystuje platformę Edito. Autorski system klasy CMS, który odpowiada także za funkcjonowanie sklepu internetowego iParts.pl. Połączenie takie pozwala na lepsze wykorzystanie obu narzędzi oraz większą elastyczność w zakresie ewentualnych modyfikacji systemu.

Strefa dedykowana dla uczestników promocji dostępna jest na stronie www.partnerski.iparts.pl. Po rejestracji i aktywacji konta partner zyskuje możliwość zdefiniowania własnych stron WWW, które będzie wykorzystywał w ramach działalności w programie.

W ramach platformy przygotowane zostały dedykowane narzędzia pozwalające na zarządzanie własnym udziałem w programie. Partner otrzymuje prowizję od każdej transakcji, która rozpoczęła się dzięki jego aktywności. W każdej chwili może sprawdzić, ile dotychczas zarobił. Statystyki programu afiliacyjnego aktualizują się bowiem w czasie rzeczywistym. Prowizje wypłacane są do 30 dni od zakupu i opłacenia towaru. Ponadto przekierowany przez użytkownika klient generuje dla niego zyski za każdym razem, gdy dokona on zakupu w sklepie internetowym.

Główne korzyści dla Klienta
  • pozyskiwanie danych kontaktowych (tzw. leadów)
  • wzrost ilości wizyt, podczas których dokonano zakupu
  • usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą, a kontrahentami
  • atrakcyjne narzędzia służące do promocji marki
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?