Pobierz bezpłatny raportNarzędzia i wtyczki wspierające rozwój sklepów internetowych.

Program partnerski dla Grupy Why Not TRAVEL

Fly Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Why Not TRAVEL, która pełni rolę organizatora turystyki. Firma działa na rynku polskim od 2009 roku. Dzięki zaprojektowanemu i wdrożonemu przez Ideo portalowi whynotfly.pl internauci mogą zaplanować i zarezerwować praktycznie całą podróż. Od rezerwacji biletów lotniczych online, przez hotel, po ubezpieczenie wyjazdu. Portal obsługuje rezerwacje prawie na całym świecie.

Zadania i cele

Firma Ideo, jako kolejny projekt dla Why Not Fly zaprojektowała i wdrożyła program partnerski wspomagający sprzedaż rezerwacji. Jest on skierowany do osób prowadzących serwisy, bądź blogi o tematyce turystycznej. Aby wziąć udział w programie wystarczy zarejestrować się na stronie www.program-partnerski.whynotfly.pl/rejestracja. Użytkownikowi zostaje wówczas udostępnionych szereg narzędzi do sprzedaży i promocji usług firmy Why Not Fly.

Są nimi między innymi:

  • Linki partnerskie;
  • Generator linków partnerskich do wyszukiwarki biletów lotniczych;
  • Kreacje graficzne (bannery).
  • Mechanizm bloczka wyszukiwarki biletów lotniczych;
  • Pełny mechanizm wyszukiwarki biletów lotniczych (iframe).
Zaimplementowany został program partnerski poszerzony o szereg narzędzi do sprzedaży rezerwacji i promocji usług firmy Why Not Fly.

Powyższe funkcjonalności zapewniają użytkownikowi lepszą widoczność w sieci, a co za tym idzie osiąganie lepszych wyników. Prowizja za polecenie jest naliczana dopiero w momencie finalizacji zakupu danej usługi przez internautę. Rolą partnera jest polecanie serwisu, a konsultanci Why Not Fly zajmują się między innymi kontaktem z klientem, obsługą zwrotów, reklamacji, obsługą infolinii czy fakturowaniem i przesyłaniem dokumentów.

Ponadto partnerzy w swoich panelach administracyjnych mają możliwość dostosowywania funkcji do swoich potrzeb. System umożliwia im między innymi tworzenie indywidualnych list programów, produktów, dodawania/akceptowania zgłoszonych stron, wyświetlanie statystyk kliknięć i wyświetleń banerów czy w razie potrzeby składanie wniosków o wypłatę środków.

Główne korzyści dla Klienta
  • Platforma wspomagająca sprzedaż rezerwacji,
  • promocja produktów i usług spółki w sieci,
  • zdobycie nowych Klientów,
  • wzmocnienie relacji z użytkownikami,
  • wzrost sprzedaży produktów i usług Klienta,
  • zwiększenie przychodów firmy,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas