Serwis edukacyjny dla Wydawnictwa Inżynieria

Wydawnictwo Inżynieria Sp. z o.o. to ceniona marka na rynku wydawniczym w Polsce. Publikuje głównie periodyki i czasopisma oraz artykuły w wersji elektronicznej na portalu inzynieria.com. Wydawnictwo jest również znanym organizatorem wydarzeń branżowych m.in. cyklicznej konferencji „GEOINŻYNIERIA w budownictwie”.

Zadania i cele

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na nowe formy zdobywania i przekazywania wiedzy z zakresu inżynierii, Klient zdecydował się uruchomić platformę zdalnego nauczania.

Serwis Akademia-inzynierii.pl został objęty patronatem firmy BLEJKAN S.A., europejskiego lidera rynku bezwykopowych renowacji kanalizacji. W ramach platformy udostępniono szkolenie pt. „Renowacja kanalizacji”, w którym bierze udział blisko 210 użytkowników. Aby wzmocnić motywację, do kursu wprowadzono elementy grywalizacji (np. punkty za poprawne odpowiedzi, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami). Ponadto po każdej lekcji uczestnik szkolenia otrzymuje natychmiastowy feedback. W trakcie przygotowywania ćwiczeń sprawdzających wiedzę uwzględniono czas, jaki użytkownik ma na ich rozwiązanie, minimalny próg zaliczenia oraz maksymalną ilość podejść do testu.

Zakres prac obejmował także wdrożenie dedykowanej grafiki oraz szkolenie z obsługi platformy, które przeprowadzono w siedzibie Klienta.

Główne korzyści dla Klienta

  • wykorzystanie mechaniki gier
  • angażujące formy edukacyjne
  • bezpłatny dostęp do specjalistycznej wiedzy
  • nagrody dla najlepszych
  • kursy w modelu e-learning
  • usługi serwisowe po stronie dostawy
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?