Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Serwis informacyjny na potrzeby programu "Akademia Wykonawcy"

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. zaliczana jest do czołowych producentów farb oraz lakierów w naszym kraju, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Silna pozycja marki na rynku jest wynikiem skutecznych i efektywnych działań Zarządu spółki. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 600 pracowników. Rocznie produkuje ok. 90 mln litrów różnego rodzaju wyrobów chemii budowlanej.

Zadania i cele

Akademiawykonawcy.pl to serwis informacyjny, który został stworzony na potrzeby programu szkoleniowego realizowanego przez Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Ideą programu jest inicjatywa dzielenia się wiedzą z branży technik aplikacji materiałów budowlanych oraz dekoracyjnych z wykonawcami oraz uczniami szkół budowlanych.

Portal zawiera dedykowany mechanizm, pełniący funkcje informacyjne oraz umożlwiający samodzielną rejestrację użytkowników na wybrane szkolenia. Każdy zainteresowany otrzymuje wgląd w tematykę i zakres wybranego przez siebie szkolenia oraz harmonogram spotkań w jego najbliższej okolicy.

Celem projektu było stworzenie portalu informacyjnego na potrzeby programu szkoleniowego. Aplikacja powstała w oparciu o Edito CMS, pozwalającego na dalszą rozbudowę.

Serwis zawiera filmy instruktażowe i proste porady, dzięki którym również osoby prywatne znajdą podpowiedzi przydatne przy niewielkim remoncie.

Panel administracyjny pozwala m.in. na:

  • bieżący monitoring zgłoszeń,
  • zarządzanie szkoleniami,
  • masowy eksport danych,
  • konfigurację powiadomień mailowych.

Dodatkowo, portal zawiera m.in.:

  • aktualności,
  • FAQ,
  • mechanizm pozyskiwania bazy mailingowej,
  • mapę serwisu,
  • wyszukiwarkę,
  • kontakt.

Aplikacja wdrożona jest w oparciu o autorską platformę Edito CMS, która pozwala na sprawną rozbudowę projektu o kolejne funkcjonalności.

Główne korzyści dla Klienta
  • Atrakcyjny wizualnie serwis edukacyjny,
  • elastyczny system do zarządzania treścią,
  • monitoring bieżących zgłoszeń,
  • usprawnienie komunikacji z osobami zainteresowanymi udziałem w programie,
  • odświeżenie wizerunku Klienta,
  • intuicyjne środowisko pracy dla os. aktualizującej treści.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas