Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Serwis internetowy dla Kancelarii Senatu RP

Kancelaria Senatu Rzeczpospolitej Polskiej to urząd wykonujący zadania organizacyjno-techniczne ściśle związane z działalnością Senatu oraz jego organów. Ponadto działania Kancelarii obejmują pomoc senatorom w wykonywaniu mandatu senatorskiego.
 

"Senat jest tym, co pozostałe władze do szlachetnych działań pobudza, od nieuczciwych odwodzi, a namiętności studzi. Dlatego bez rady, opinii i kontroli Senatu nic w Rzeczpospolitej ani poza jej granicami czynić się nie godzi." - Andrzej Frycz-Modrzewski w: "O poprawie Rzeczpospolitej"' Księga I. "O obyczajach"

Zadania i cele

Zaprojektowany przez Ideo serwis WWW dla Senatu RP stanowi główne źródło informacji na temat zarówno Senatu jak i wydarzeń, w które się angażuje. W ramach współpracy powstał nowy projekt graficzny, który wdrożony został do systemu Edito CMS. Serwis dodatkowo utrzymywany jest na serwerach zarządzanych przez Ideo.

Rozbudowany serwis informacyjny z licznymi modułami dedykowanymi.

Serwis wykorzystuje silnik Edito CMS w wersji PHP, do którego dobudowane zostały liczne rozwiązania dedykowane. Wśród nich wyróżnić można między innymi moduły takie jak:

  • Wyszukiwarka indeksująca zasoby serwisu, wraz z zawartością plików DOC i PDF.
  • Stenogramy, dzięki którym możliwy jest import plików DOCX, które następnie przerabiane są dla użytkowników na treść w HTML, łącznie z automatycznym generowaniem spisu treści czy formatowań tekstu. Istnieje możliwość importu plików z głosowań z sali posiedzeń i dołączania do stenogramu wyników głosowania.
  • Uchwały, pozwalające na indeksowanie zasobów i łączenie ich z innymi modułami wewnątrz serwisu.
  • Posiedzenia, które pozwalają na usystematyzowanie pracy Senatorów udostępniając jednocześnie łatwe do wyszukiwania treści.
  • Akredytacje online, dzięki którym dziennikarze sprawniej mogą uzyskiwać akredytacje i interesujące ich informacje na temat pracy Senatu RP.

Wdrożony przez nas nowy serwis poprawił jakość informowania społeczeństwa o pracach Senatu RP. Stanowi również przyjazne narzędzie informatyczne usprawniające codzienną pracę wewnętrzną Kancelarii Senatu RP i Działu Stenogramów. Dzięki nowym rozwiązaniom możliwa jest publikacja informacji w serwisie w przeciągu kilku minut od ich utworzenia.

Główne korzyści dla Klienta
  • Przejrzysty układ treści,
  • usprawnienie pracy Kancelarii,
  • wzmocnienie relacji z obywatelami,
  • usprawnienie komunikacji z przedstawicielami mediów,
  • dostępność serwisu dla najszerszej grupy użytkowników (w tym osób niedowidzących),
  • lepsza jakość informowania społeczeństwa o działalności Senatu,
  • dostęp do rzetelnych informacji na temat Senatu w dowolnym miejscu i wybranej przez siebie porze,
  • bezpieczeństwo danych oraz niezawodny serwer,
  • dostosowanie serwisu do różnych urządzeń,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas