Serwis internetowy Szpitala Specjalistycznego PRO-FAMILIA

Szpital Specjalistyczny PRO-FAMILIA to jednostka o profilu neonatologiczno-położniczo-ginekologicznym. Za główny cel działalności stawia sobie zdrowie oraz dobre samopoczucie pacjentów, w myśl słów: „Troska, życzliwość, profesjonalna opieka. Jesteśmy dla Twojej rodziny.” Szpital Specjalistyczny PRO-FAMILIA w Rzeszowie działa już od pięciu lat i w tym czasie zdobył renomę oraz zaufanie pacjentów z Podkarpacia. W 2015r. otwarty został drugi szpital tej grupy w Polsce - Szpital Specjalistyczny PRO-FAMILIA w Łodzi.

Zadania i cele

Potrzeba przebudowy istniejącego serwisu PRO-FAMILIA była związana m.in. ze stale powiększającym się zakresem opieki oferowanej przez szpital rzeszowski oraz uruchomieniem nowej placówki w Łodzi. Do zadań Ideo należało odświeżenie szaty graficznej oraz zaproponowanie nowej architektury informacji. Serwis powstał przede wszystkim z myślą o aktualnych i przyszłych pacjentach, tak by zapewnić im łatwy i szybki dostęp do najważniejszych treści. Ponadto wewnątrz witryny nastąpił podział treści odwzorowujący poszczególne poradnie specjalistyczne oraz oddziały.

W ramach zleconych prac zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dwa serwisy internetowe dedykowane dla placówek w Rzeszowie i w Łodzi:

Serwisy zarządzane są z jednej platformy Edito CMS. Najistotniejszym aspektem przyjętym podczas projektowania serwisu była jego użyteczność oraz mobilność. Założenia te zostały osiągnięte poprzez wdrożenie dedykowanych modułów, a także zastosowaniu technologii Responsive Web Design. Ponadto serwisy zostały zrealizowane w oparciu o najnowszą wersję systemu Edito CMS. Wykonaliśmy szereg dedykowanych funkcjonalności, wśród najciekawszych wymienić można ofertę szpitala, dedykowany moduł oddziałów wraz z galerią i opisem zespołów medycznych, interaktywną mapę dojazdu do szpitala, poradnie specjalistyczne, a także oferty pracy.

Nowy serwis jest bardziej nowoczesny oraz dostosowany do potrzeb, możliwości i zachowań użytkowników urządzeń mobilnych.

Główne korzyści dla Klienta
  • Bardziej intuicyjna nawigacja i podział treści w serwisie,
  • interaktywna prezentacja oferty,
  • promocja nowej placówki w Łodzi,
  • dostępność oferty na urządzeniach mobilnych,
  • trzy wersje językowe,
  • nowoczesny wizerunek Szpitala.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?