Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Serwis korporacyjny dla Lebara Mobile

Lebara Mobile to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów telefonii komórkowej na świecie. Obsługuje ponad 3 miliony klientów, zatrudniając 1400 pracowników i działając w 8 krajach. Firma oferuje przede wszystkim usługi połączeń komórkowych typu prepaid.

Zadania i cele

Na zlecenie Lebara Mobile przygotowaliśmy embrace-u.com - dedykowany partnerom B2B serwis korporacyjny, w którym największy nacisk położony został na jego funkcję informacyjną.

Serwis został wykonany w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS wraz z podstawowymi modułami informacyjnymi.

Budowa serwisu została dostosowana do urządzeń mobilnych (iPhone, iPad). Dzięki elastycznym mechanizmom zarządzania wersjami językowymi możliwe jest sprawne uruchamianie kolejnych wersji językowych serwisu.

Nawiązaliśmy współpracę z Ideo do zaprojektowania i rozwoju strony internetowej naszej firmy. Byliśmy zachwyceni relacją, którą rozwinęliśmy, w szczególności dwukierunkową naturą komunikacji. Pracownicy Ideo bardzo dobrze wsłuchują się w potrzeby i wyciągają odpowiednie wnioski. Pozwala to im aktywnie proponować słuszne pomysły, które w naszym przypadku pomogły znaleźć sposób na efektywne osiągnięcie zakładanych przez nas celów.

Rodney Sheriff, Managing Director, embrace-u

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost prestiżu przedsiębiorstwa,
  • estetyczny i nowoczesny serwis korporacyjny,
  • prezentacja oferty Klienta dla segmentu B2B,
  • usprawnienie komunikacji z kontrahentami,
  • zwiększenie zadowolenia kontrahentów,
  • serwis dostosowany do urządzeń mobilnych,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas