System Do Zarządzania Reklamacjami dla Śnieżka

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A. to niekwestionowany lider w swojej branży, polski producent najbardziej rozpoznawalny w naszym kraju. Firma stworzyła takie marki jak: „Magnat”, „Vidaron”, „Senseo”, „Beston”, „FoveoTech” oraz bogatą linię produktów „Śnieżka”.  Oferuje je w ponad 21 wersjach językowych, zarówno w tych najbardziej znanych jak również m.in. w wersji fińskiej, mołdawskiej,  kazachskiej, armeńskiej, węgierskiej czy arabskiej. Od ponad 10 lat Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Zadania i cele

Zarządzanie procesem reklamacyjnym w firmie oferującej tak różnorodną kolekcję produktów wymagało stworzenia odpowiednich narzędzi optymalizujących. Odpowiednim okazało się rozwiązanie oparte na mechanizmie workflow systemu Logito. Zastąpił on i ułatwił realizację poszczególnych etapów zarządzania reklamacjami oraz obsługi klientów Śnieżki:

  • Dla osób indywidualnych została uruchomiona dedykowana strona internetowa, na której rejestrują oni swoje zgłoszenia
  • Hurtownicy składają reklamacje przez system zamówieniowy
  • Rozwiązanie umożliwia podział reklamacji na ilościowe i jakościowe
  • Na podstawie określonych kryteriów można określić wartość wadliwego asortymentu
  • Klienci na bieżąco są informowani poprzez smsy lub e-maile o statusie sprawy oraz ostatecznej decyzji producenta
  • Rozwiązanie pozwala na automatyczne generowanie raportów


Ponadto system do zarządzania reklamacjami został z integrowany z systemem IFS.

Główne korzyści dla Klienta

  • Profesjonalna obsługa procesu reklamacyjnego
  • Porządek w zgłoszeniach
  • Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę spraw
  • Dostęp do bazy wszystkich reklamacji
  • Możliwość tworzenia zestawień z uwzględnieniem poszczególnych kategorii reklamacji
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?