Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

System Wspierający Procesy HR dla Infosys

Infosys BPO Poland rozpoczęła swoją działalność w Łodzi w 2007 r. Firma należy do Infosys BPO, indyjskiej spółki Infosys Ltd. Polskie przedstawicielstwo tej ogromnej organizacji świadczy usługi m.in. z zakresu finansów, logistyki, IT, obsługi podatkowej, konsultingu i doradztwa strategicznego. Poza tym jest to największy oddział Infosys (zaraz po siedzibie) zatrudniający prawie 2000 pracowników, którzy obsługują klientów z około 50 krajów w 24 językach.

Zadania i cele

Przy obsłudze obowiązków kadrowych dla tak wielkiej liczby osób niezbędnym było znalezienie odpowiedniego rozwiązania.

W oparciu o platformę Logito został wdrożony system do zarządzania procesami HR.

System obejmuje takie moduły jak:

  • Wnioski urlopowe
  • Nadgodziny
  • Grafik prac
  • Szkolenia
  • Pracownicy

Wdrożone rozwiązania umożliwiają pracownikom m.in. na wypełnianie wniosków urlopowych czy zarzadzania harmonogramem pracy, a także rozliczanie nadgodzin. W zakresie doskonalenia kompetencji platforma ułatwia obsługę prawie 400 szkoleń e-learningowych m.in. poprzez rejestracje użytkowników on-line oraz dostęp do historii kursów dla każdego z nich. Rozwiązanie zintegrowane jest z SAP HR (wewnętrzny systemem Klienta) oraz z systemem powiadomień pracowników.

Obecnie z systemu korzysta ponad 1900 osób.

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie obsługi wniosków pracowniczych dotyczących urlopów,
  • Obniżenie kosztów działu HR,
  • Szybki dostęp do informacji na temat czasu pracy oraz zadań realizowanych aktualnie przez poszczególnych pracowników,
  • Bezpośrednie przekazywanych danych do systemu SAP HR,
  • Usprawnienie procesu zarządzania szkoleniami.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas