Wewnętrzny system informacyjny DNB Bank Polska

DNB Bank Polska S.A. to bank korporacyjny z siedzibą w Warszawie. Działalność Banku skupia się na obsłudze i finansowaniu dużych przedsiębiorstw z sektora: energetycznego, motoryzacyjnego, TMT oraz publicznego.

Zadania i cele

Celem wdrożenia intranetu w Banku DnB Nord Polska była poprawa komunikacji wewnętrznej. Wśród ciekawych rozwiązań zaimplementowanych w systemie wymienić można: moduł prasowy, forum dyskusyjne, typer, system ankiet, rozwiązanie hossa/bessa badające poziom nastroju pracowników.

Dzięki wykorzystanej platformie Edito CMS aplikacja bez problemu obsługuje 1000 pracowników banku. System zarządzany jest przez zespół 20 redaktorów.

Główne korzyści dla Klienta
  • usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • spójna polityka komunikacji,
  • zwiększenie efektywności pracy i zarządzania wiedzą,
  • znaczna redukcja kosztów związana z korespondencją wewnątrz Banku,
  • wsparcie dla działu HR,
  • wzrost zadowolenia pracowników.