Narzędzia dla przedstawicieli handlowych

"Dobrze zaprojektowane narzędzia informatyczne skutecznie podniosą efektywność sprzedaży "

Dzisiejszy świat zdominowany jest przez urządzenia i internet mobilny. Ich błyskawiczny rozwój zmienił nie tylko sposób bycia ludzi, ale także dynamikę prowadzenia biznesu. Zarówno konsumenci, kontrahenci, jak i pracownicy oczekują szybkiego i precyzyjnego dostępu do informacji bez względu na czas i miejsce.

Marcin Lipiec
Marcin Lipiec
Kierownik Projektów
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 227)
Napisz do mnie

Firmy coraz częściej wykorzystują rozwiązania informatyczne, by podnieść zarówno satysfakcję klientów jak i efektywność pracowników. Najbardziej wymierne korzyści dają one pracownikom terenowy - takim jak np. przedstawiciele handlowi.

Pracownicy przebywający większą część czasu w terenie dysponują coraz częściej urządzeniami takimi jak smartfon czy tablet. Stają się one podstawowym i najwygodniejszym narzędziem pracy. Dzięki odpowiednim systemom i aplikacjom można nie tylko znacznie podnieść sprawność i szybkość wykonywanej pracy, ale także wpłynąć na motywację samych pracowników. 

Wdrożenie dedykowanych aplikacji pozwala im na szybsze składanie zamówień, bieżące raportowanie swojej pracy, a także dostęp do wszystkich niezbędnych informacji i ofert firmowych.

Wybrane funkcje aplikacji

  • Weryfikacja dostępności produktów i składanie zamówień w czasie rzeczywistym
  • Możliwość raportowania na bieżąco wyników pracy przedstawicieli handlowych (SFA)
  • Dostęp do wszelkich potrzebnych informacjii  (baza klientów, baza produktów) ofert firmowych
  • Automatyczna aktualizacja historii kontaktu z klientem dzięki integracji np. z CRM
  • Kontakt z przełożonymi (telefon, sms, e-mail)
  • Możliwość łatwego i szybkiego rozszerzenia aplikacji o dowolne funkcjonalności

Najważniejsze korzyści

  • Wzrost aktywności przedstawicieli handlowych wpływający na poprawę wyników sprzedaży
  • Łatwiejsze zarządzanie materiałami promocyjnymi i POS
  • Możliwość samokształcenia – korzystanie z bazy kursów na platformie e-learningowej firmy
  • Krótszy proces wdrożenia nowych pracowników - pełna historia współpracy z każdym klientem dostępna w systemie
  • Bieżący kontakt z przełożonym skracający proces decyzyjny np. w zakresie rabatów i decyzji nietypowych
Zapytaj o ofertę
 
Platforma LOGITO - zobacz rozwiązania dla: