System Helpdesk

"Sprawna komunikacja zespołu to jeden z warunków dobrego funkcjonowania przedsiębiorstwa."

Helpdesk to najprościej mówiąc biuro pomocy. Dzięki niemu klient w razie potrzeby może skontaktować się z działem serwisowym przez telefon lub stronę internetową. Oczywiście istnieją także wewnętrzne helpdeski, które pełnią tą samą funkcję, tyle, że dla pracowników firmy. Można w nich zgłaszać np. problemy kadrowe, płacowe czy porządkowe.

Marcin Kandefer
Marcin Kandefer
Kierownik Projektów
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 123)
Napisz do mnie

Obsługa coraz częściej stanowi jedyny, osobisty punkt styku z firmą. To od jej poziomu zależy zadowolenie i lojalność klientów, a co za tym idzie - także poziom sprzedaży. Automatyzacja procesów związanych z obsługą klienta pozwala połączyć szybki kontakt ze znacznym obniżeniem jego kosztów.

Niezwykle przydatnym rozwiązaniem są wszelkie narzędzia ułatwiające zarządzanie pracą biura lub automatyzujące powtarzające się procesy i zadania. Możemy je dodatkowo integrować z istniejącymi lub projektowanymi systemami informatycznymi przedsiębiorstwa. Poprzez wykorzystania odpowiednich aplikacji ułatwiają także wychodzenie do klientów (np. poprzez profile w mediach społecznościowych, aplikacje mobilne itp.).

Wybrane funkcje aplikacji

  • Definiowanie grup odbiorców - pracowników obsługujących platformę
  • Definiowanie priorytetów zgłaszanych spraw
  • Pełne odzwierciedlenie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa
  • Szablony odpowiedzi i sugerowanych rozwiązań
  • Modelowanie powiązań i zależności pomiędzy poszczególnymi pracownikami
  • Pełne raportowanie realizowanych zadań

Najważniejsze korzyści

  • Narzędzie wspomaga znacznie lepszą obsługę klienta
  • Szybki dostęp do szczegółów na temat realizacji konkretnej sprawy
  • Oszczędność czasu i kosztów pracy pracowników związanych z obsługą klientów (szybsza komunikacja między działami, wirtualny doradca, FAQ)
Zapytaj o ofertę