Programy partnerskie

"Skuteczne podniesienie poziomu sprzedaży i zasięgu oddziaływania oferty Twojej firmy."

Jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację internetową przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu partnerskiego. Dososowujemy jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb danego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje. Pozwala to firmie organizującej program partnerski skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów, którzy promują jej produkty wykorzystując do tego zasoby własne. 

Adrian Kaczor
Adrian Kaczor
Menedżer ds. Kluczowych Klientów
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 226)
Napisz do mnie

Programy partnerskie, zwane również afiliacyjnymi, to systemy bezpośrednio wspierające sprzedaż i dające możliwość zwiększenia zasięgu działań promocyjno-sprzedażowych. Pozwalają porządkować kanały dystrybucji, systemy rabatowe, ograniczają rolę ceny i tworzą silną barierę wejścia dla konkurencji.

Dzięki wykorzystaniu rozbudowanej platformy do zarządzania programem partnerskim organizator może skupić się na pozyskiwaniu i wsparciu partnerów. Mogą być nimi np. dystrybutorzy, zadowoleni klienci, a nawet zwykli internauci, którzy chcą polecać dany produkt zyskując dodatkowe źródło dochodów. 

Taka współraca daje firmie możliwość dotarcia do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów przy jednocześnie obniżonym koszcie marketingu. W zdecydowanej większości programy partnerskie oparte są o system prowizyjny.

Korzyści dla organizatora

  • zmniejszenie kosztów związanych z promocją
  • zwiększenie zasięgu promocji dzięki wykorzystaniu potencjału partnerów
  • oprogramowanie umożliwia zautomatyzowaną obsługę partnerów, kontakt z nimi, dystrybucję materiałów, rozliczanie prowizji, itd.
  • kreacja i dostarczanie materiałów marketingowych partnerom ułatwia sterowanie wizerunkiem marki
  • rozliczanie tylko za efekty - koszt występuje jedynie w przypadku wygenerowanej sprzedaży

Na miarę potrzeb

Programy partnerskie mogą przybierać różną formę, np. z perspektywy idei działania (jednopoziomowe, wielopoziomowe, zamknięte, otwarte, itd.), formy rozliczeń (płatność za kliknięcie, za sprzedaż, za polecenie, itd.), czy rozwiązań technologicznych (oparcie o cookies, xml, soap, itd.).

Konieczne jest indywidualne podejście do problemu i zaprojektowanie mechanizmów odpowiadających potrzebom zarówno organizatora, partnerów jak i potencjalnych klientów. Spełniając oczekiwania wszystkich trzech grup jesteśmy w stanie zaprojektować skuteczne rozwiązanie.

Posiadamy własną, autorską aplikację programu partnerskiego (afiliacyjnego), opartą o Platformę Edito. Bazując na niej jesteśmy w stanie dostarczyć aplikację przygotowaną do obsługi praktycznie każdego rodzaju programu dostosowując jego charakterystykę, model biznesowy i parametry do potrzeb konkretnego klienta i specyfiki branży, w której funkcjonuje.

Zapytaj o ofertę
 

 

Dzięki praktycznemu doświadczeniu w realizacji tego typu projektów proponujemy nie tylko rozwiązanie technologiczne. Służymy również praktyczną wiedzą i pomocą przy budowaniu strategii, doborze modelu, systemu rozliczeń, narzędzi marketingowych oraz zagadnień związanych z rachunkowością i rozliczeniami.

Adrian Kaczor, Menadżer ds. Kluczowych Klientów