Serwisy internetowe

"Strona www to podstawowe narzędzie dla każdej firmy, która chce zaistnieć w Internecie."

Strona internetowa to jeden z prostszych aktualnie dostępnych narzędzi do informowania, edukowania czy komunikacji na liniach firma - klienci, partnerzy biznesowi, udziałowcy, itp.

Adrian Kaczor
Adrian Kaczor
Menedżer ds. Kluczowych Klientów
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 226)
  • zapytanie // ideo.pl

Dobrze zaprojektowany i wykonany serwis internetowy może przynieść firmie wymierne korzyści - zarówno materialne jak i niematerialne. Jest również doskonałym wsparciem dla działań marketingowych.

Serwis internetowy może pełnić różne funkcje. Wśród najczęściej występujących wyróżnić warto:

  • promocja firmy lub produktu
  • budowa wizerunku marki
  • akwizycja i budowa lojalności klientów
  • dodatkowy kanał dystrybucji
  • wsparcie marketingu i PR
  • komunikacja na wielu poziomach

Najlepsze rozwiązania

Projekty, które tworzymy otrzymują liczne nagrody. Wśród nich warto wspomnieć m.in.: Webstar w kategorii „Dom i Ogród” dla BRW za platformę e-commerce, czy dwa Webstary w kategorii "Administracja publiczna" za portal stat.gov.pl zaprojektowany dla GUS.

Według najnowszego rankingu Money.pl stworzona przez Ideo platforma e-commerce dla Iparts.pl to najlepszy sklep internetowy w kategorii sklepów specjalistycznych w branży motoryzacyjnej. Zaprojektowany przez nas portal informacyjny dla KRRiT został uznany za najlepszy w kategorii serwisów podmiotów publicznych powyżej 100 podstron, w prestiżowym konkursie „Strona Internetowa bez Barier”.

Dostępne technologie

Każdy realizowany przez nas serwis internetowy wyposażony jest w system zarządzania strukturą i treścią, który ułatwia Klientowi jego samodzielną aktualizację. 

Rekomendujemy wykorzystanie naszej autorskiej platformy zarządzania treścią Edito CMS (Content Management System). Realizujemy także wdrożenia w oparciu o platformy Open Source np. Wordpress, Typo3, Joomla, Drupal, Episerver.

Etapy tworzenia stron www

Kreację strony internetowej można podzielić na etapy, z których każdy jest równie ważny i wymaga indywidualnego podejścia. Zaniedbania na którymkolwiek z poniższych etapów skutkować mogą w przyszłości niepowodzeniem serwisu.

  • Analiza potrzeb właściciela/autora
  • Analiza konkurencji i jej oferty
  • Określenie grupy docelowej
  • Opracowanie projektu funkcjonalnego serwisu
  • Projekt graficzny na podstawie wcześniejszych założeń
  • Programowanie i wdrożenie serwisu
  • Testy i poprawki