Generowanie leadów

"Leady sprzedażowe mogą stanowić jedno z najważniejszych źródeł przychodów Twojego biznesu."

Działania z zakresu Lead Generation mogą przybierać rozmaitą organizację, odmienne formy rozliczeń czy rozwiązań technologicznych. Podczas projektowania ich, analizujemy indywidualne potrzeby klienta i branży. Stale śledzimy efekty zaproponowanych działań, dostosowując je do indywidualnych sytuacji i potrzeb.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Darmowa konsultacja

Generowanie leadów sprzedażowych to proces identyfikujący potencjalnych klientów, którzy samodzielnie wyrażają zainteresowanie danym produktem lub usługą. Jednym z trudniejszych etapów jest wybranie grupy docelowej oraz opracowanie komunikatu, który przykuje jej uwagę.

Priorytetem w prowadzeniu kampanii leadowej jest skuteczne zainteresowanie jak największej liczby użytkowników o sprecyzowanym profilu zakupowym. Istotną rolę odgrywa odpowiednio zaprojektowana kampania np. Google Ads (dawniej: AdWords), która opiera się na zapytaniach ściśle związanych z celami sklepu internetowego. Dobre targetowanie linków sponsorowanych pozwala zebrać dużą ilość leadów o bardzo wysokiej jakości. Współczynnik konwersji leadów sprzedażowych może wynieść nawet do 70 procent.

Kolejny krok to zachęcenie leada do podjęcia oczekiwanych działań. Może to być np.: subskrypcja newslettera, pobranie e-booka, wypełnienie formularza kontaktowego lub ankiety czy wreszcie dokonanie zakupu produktu lub usługi.

Jak pracujemy?

Działania marketingowe, aby były skuteczne, muszą zostać ukierunkowane na konkretną grupę odbiorców. Potencjalny klient jest już zainteresowany ofertą, a więc zostawił swoje dane kontaktowe i wyraził chęć rozmowy z przedstawicielem firmy. Pozyskiwanie tego typu klientów wymaga odpowiedniego przygotowania, a więc opracowania strategii marketingowej i określenia grupy odbiorców. Dlatego naszą pracę zaczynamy od dokładanego poznania marki i jej odbiorców. Targetowanie umożliwia nam określenie docelowej grupy odbiorców i dopasowanie najodpowiedniejszego kanału komunikacji. Tworzymy i realizujemy kampanie reklamowe zarówno w wyszukiwarce (Google Ads), jak i social media (np. reklama na Facebooku).

Co oferujemy?

Istnieje wiele sposobów na trafne dotarcie do użytkowników o sprecyzowanym profilu zakupowym oraz zachęcenie ich do podjęcia odpowiednich czynności. Naszym priorytetem jest wybór tych, które skutecznie realizują cele naszego Klienta, od sprzedaży, aż po budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami marki. W ramach usługi generowania leadów:

  • Przeprowadzamy badania użyteczności, testy A/B i usprawniamy funkcjonalności strony internetowej.
  • Tworzymy wartościową ofertę sprzedażową skierowaną do użytkowników na różnych etapach procesu zakupowego.
  • Przygotowujemy atrakcyjny i zoptymalizowany pod względem konwersji Landing Page.
  • Opracowujemy formularz, który będzie gromadził wartościowe leady sprzedażowe.
  • Projektujemy odpowiednią stronę z podziękowaniem, która zwróci uwagę także na inne elementy oferty.
  • Sporządzamy właściwy i skuteczny mechanizm "call to action".
  • Weryfikujemy i oceniamy wartość leadów kontaktowych.
  • Analizujemy i optymalizujemy proces zdobywania leadów sprzedażowych.
  • Prowadzimy kampanie reklamowe z wykorzystaniem Google Ads i działania promujące markę w social media.
  • W ramach e-mail marketingu tworzymy i wysyłamy newslettery.

Najważniejsze korzyści

Korzystanie z usługi generowania leadów zapewni firmie dopływ klientów zainteresowanych ofertą, a więc mających już sprecyzowaną potrzebę zakupową. Posiadając konkretne informacje o potrzebach konsumentów, jesteśmy w stanie prowadzić działania marketingowe o wysokiej skuteczności. Przekaz kampanii, którą prowadzimy precyzyjnie trafia w upodobania zakupowe klientów. A wszystko dlatego, że działania skupiają się na tych zainteresowanych daną ofertą. To, z kolei pozwala zaoszczędzić czas i środki budżetowe, które będą wydawane tylko na działania przynoszące firmie realne korzyści. Dzięki skoncentrowaniu energii i środków na potencjalnych klientach, siła przekazu marketingowego zostaje w pełni wykorzystana – dociera do osób, które wiedzą, czego potrzebują. Tym sposobem sprzedawanie przybiera zupełnie inną formę, niż ma to miejsce w sytuacji oferowania produktów czy usług przypadkowym osobom.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas