
- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Remarketing dynamiczny
"Reklamy podążają za potencjalnym klientem, nawet gdy opuści już stronę internetową."
Remarketing dynamiczny jest spersonalizowanym przekazem kierowanym do osób, które odwiedziły wcześniej witrynę. Reklama uwzględnienia konkretne produkty i usługi, które już wstępnie zainteresowały użytkownika.

Dzięki Google Ads możemy wyświetlać reklamę dopasowaną do potrzeb użytkownika, po wcześniejszym ich poznaniu. Reklamy wyświetlane w ramach remarketingu dynamicznego Google Ads podążają za potencjalnym klientem nawet wtedy, gdy opuści on stronę internetową.
Dedykowane reklamy wyświetlają się użytkownikowi podczas przeglądania innych serwisów zarówno w Google, jak i stronach należących do sieci reklamowej. Pojawiają się również w trakcie poszukiwania odpowiedzi na hasła umieszczane w wyszukiwarce, związane bezpośrednio z oferowanymi przez stronę produktami lub usługami. Mówiąc prościej, na różnych stronach i serwisach internetowych odwiedzanych przez potencjalnego klienta ukazują się reklamy produktów i usług, które oglądał podczas poprzedniej wizyty. Retargetowanie to doskonały sposób na indywidualne dotarcie do odbiorcy zarówno ze stałą, jak i zupełnie nową ofertą sprzedażową. Remarketing dynamiczny umożliwia firmie odzyskanie niedoszłych klientów, czyli takich, którzy napotkali na ścieżce zakupowej przeszkody i ostatecznie nie sfinalizowali zakupu lub zakończyli wizytę na stronie bez dokładnego sprecyzowania potrzeb zakupowych. Jest w pewnym sensie ponownym zaproszeniem klienta do sklepu i jak pokazują wyniki tego typu kampanii reklamowych – klienci zaproszenie to przyjmują.
Jak pracujemy?
Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu efektywnego marketingu internetowego. Z powodzeniem wykorzystujemy system Google Ads do prowadzenia remarketingu dynamicznego, co potwierdzają zarówno liczne certyfikaty naszych specjalistów, jak i efekty prowadzonych kampanii. Dla naszych Klientów przygotujemy kampanię retargetingową wybierając najkorzystniejszą jej formę. Prowadząc działania z zakresu remarketingu dynamicznego, format reklamy dopasowujemy do oferowanego przez markę produktu lub usługi. Kampania na każdym etapie, jest pod naszym stałym nadzorem – przeprowadzamy pełną optymalizację całego procesu. Podczas współpracy gwarantujemy regularne raportowanie działań oraz szczegółowe analizy kampanii. Nasi Klienci mogą na bieżąco śledzić przebieg pracy i jej rezultaty, ponieważ udzielamy pełnego dostępu do panelu Google Ads. Zapewniamy również Klientom profesjonalny konsulting oraz fachową pomoc naszych specjalistów, którzy czuwają nad działaniami i udzielają wszelkich niezbędnych informacji.
Google przyznaje swoim Partnerom certyfikat w uznaniu za najwyższy poziom jakości prowadzonych kampanii. Otrzymanie statusu Premier Google Partner związane było z osiągnięciem odpowiedniego poziomu wydatków oraz spełnieniem wymagań w zakresie efektów osiąganych przez realizowane kampanie. Jest to nagroda za zaangażowanie w stały rozwój naszych specjalistów oraz jakość świadczonych przez nas usług. Otrzymane specjalizacje są potwierdzeniem posiadanych przez nas kwalifikacji i wiedzy w zakresie prowadzenia określonych rodzajów kampanii reklamowych.
Co zyskasz
- Dotarcie do użytkowników wstępnie zainteresowanych ofertą, którzy w dużym stopniu skłonni są do zakupu.
- Znaczną poprawę ilości i wartości zrealizowanych zamówień, czyli zwiększenie przychodów firmy.
- Odzyskanie niedoszłych klientów, którzy z różnych przyczyn porzucili koszyk zakupowy lub po prostu nie dokończyli rozpoczętych zakupów.
- Promocję wizerunku marki w internecie, poprzez kreowanie jej na firmę znającą potrzeby swoich klientów.
- Pomiar efektywności reklam i kontrolę budżetu, możliwe dzięki śledzeniu kampanii reklamowej na bieżąco.
- Pełną kontrolę nad każdym wdrażanym rozwiązaniem przy użyciu konta reklamowego oraz regularny kontakt ze specjalistą kierującym projektem.