Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Programy lojalnościowe i motywacyjne

"Stali, często powracający Klienci są najważniejszym aktywem dzisiejszych przedsiębiorstw."

Dostarczamy zaawansowane aplikacje internetowe wspomagające kompleksową obsługę programów lojalnościowych. Cechują się prostą i intuicyjną obsługą zarówno dla administratora jak i zwykłego użytkownika, a także szerokimi możliwościami adaptacyjnymi.

Krystian Baran
Krystian Baran
Kierownik Projektów
Darmowa konsultacja

Projektujemy i wdrażamy platformy wspomagające analizę i wzmacnianie lojalności klientów.

Dostarczamy zaawansowane aplikacje internetowe do obsługi programów lojalnościowych. Mogą one funkcjonować zarówno jako strony www ogólnodostępne, jak i systemy przeznaczone dla określonej grupy klientów. Cechują się prostą i intuicyjną obsługą zarówno dla administratora jak i zwykłego użytkownika, a także szerokimi możliwościami adaptacyjnymi.

Właściwie opracowana strategia oraz dopasowany system obsługi programu lojalnościowego / motywacyjnego pozwalają zwiększyć sprzedaż produktów lub usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów promocji i reklamy.

Skuteczne programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe dla klientów i firmProgram „Coffee Club” zdobył wyróżnienie w dwóch kategoriach „The best loyalty programme / activities in services (B2C)” oraz „The best new loyalty programme / activities of the year 2018”.

Loyalty Awards to corocznie organizowany plebiscyt, który wyróżnia najlepsze rozwiązania na rynku. Odbywa się w ramach Poland & CEE Customer Loyalty Summit. W skład jury przyznającego nagrody i wyróżnienia w 6 kategoriach wchodzą profesjonaliści ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności.

Obserwując wzrost zainteresowania rynku programami wsparcia sprzedaży dla biznesu (lojalnościowymi i motywacyjnymi), utworzyliśmy firmę Motivation Direct. Specjalizuje się w realizacji efektywnych programów wsparcia sprzedaży, lojalnościowych oraz motywacyjnych. Bazuje na wieloletnim doświadczeniu i technicznym „know how” Ideo.

Ziemowit Michno, Wiceprezes zarządu Ideo Sp. z o.o.

Konkursy i loterie internetowe

Angażujące programy lojalnościowe
W loterii Blikomania stworzyliśmy system obsługujący rejestrację użytkowników loterii oraz wyłanianie zwycięzców w losowaniach. W czasie trwania całej akcji zapewnialiśmy support techniczny projektu. Za obszar organizacyjny była odpowiedzialna firma Motivation Direct.

Blikomania to jedna z największych loterii promocyjnych w Polsce. Łączna pula nagrów wynosi w niej 1 000 000 zł.

Korzystaj z profesjonalnych narzędzi

Platforma internetowa Motivation Direct wyposażona jest w szereg narzędzi, które ułatwiają planowanie i zarządzanie programem motywacyjnym. Co najważniejsze - pomagają skutecznie zatrzymać konsumentów i zachęcić ich do ponownych zakupów.

Firma Motivation Direct otrzymała wyróżnienie w rankingu Financial Times FT1000 2018, oraz Technology Fast 50 firmy Deloitte, osiągając tym samym status najszybciej rozwijającego się przedstawiciela branży lojalności i motywacji w biznesie w Europie! Firma znalazła się także w gronie laureatów prestiżowych rankingów Diamenty Forbesa oraz Gazele Biznesu.

Programy lojalnościowe B2B i B2C

Wdrożyliśmy programy lojalnościowe m.in. dla:


Systemy lojalnościowe IT
 

Elastyczne oprogramowanie do zarządzania programami lojalnościowymi Platforma lojalnościowa posiada konstrukcję modułową, co umożliwia wybór tylko niezbędnych komponentów i wykorzystanie ich wyłącznie w wymaganym zakresie. Pozwala to na optymalizację kosztów wdrożenia i obsługi systemu lojalnościowego. Co ważne - dzięki takiej budowie systemu możliwa jest jego łatwa rozbudowa o dodatkowe, dedykowane potrzebom klientów rozwiązania.

Wypełnij formularz i zobacz DEMO

 

Co możesz nagradzać?

Najprostszym przykładem programu lojalnościowego jest system zbierania punktów przy każdym dokonanym zakupie, a następnie wymiana punktów na nagrody. Mogą to być także różnego rodzaju programy rabatowe, punktowe lub mieszane. Oprócz tego organizowane są atrakcyjne loterie i konkursy, w których zwycięzcy otrzymują nagrody.

W zależności od potrzeb można dowolnie wybierać sposób w jaki nagradzani będą uczestnicy programu. Warto zapoznać się z każdym z dostępnych mechanizmów punktowania i wybrać taki, który jest najlepiej dopasowany do polityki sprzedażowej firmy. Jakie są najczęściej spotykane rodzaje nagradzanych aktywności?

  • realizacja zadań jakościowych np. odpowiednie przygotowanie ekspozycji
  • rejestracja kodów
  • wypełnienie ankiet lub quizów
  • każda pojedyncza (lub realizowana jako część zestawu) jednostka sprzedaży
  • poziom sprzedaży lub osiągnięcie założonego targetu
     
  • polecenie programu klientom i / lub ich późniejsza rejestracja w programie
  • aktywne uczestnictwo w e-learningu / zaliczanie testów wiedzowych
  • udział w konkursach i loteriach
  • zdobycie odpowiedniego miejsca w rankingu sprzedaży
  • inne - ustalone na etapie wdrażania programu

Główne korzyści z wdrożenia

Niezwykle cenioną wartością w świecie biznesu jest zaufanie w relacji klient – marka. Dzięki niemu firma zyskuje lojalnych konsumentów i tworzy wizerunek godnego polecenia sprzedawcy. Programy motywacyjne i lojalnościowe przyciągają użytkowników i ich angażują, budując przywiązanie do marki. Takie działania są bardzo doceniane przez klientów i chętnie biorą w nich udział. Korzyści z programów są obopólne, uczestnicy mają dostęp do atrakcyjnych nagród lub zniżek, a sprzedawca ma długofalowe zyski ze sprzedaży.

Najczęściej wymienianymi korzyściami z wdrożenia programu lojalnościowego są:

  • Budowa pozytywnego wizerunku.
  • Wzrost zaufania do marki.
  • Wzrost świadomości marki.
  • Zwiększenie sprzedaży.
  • Stymulacja zakupu określonych produktów.

Program na miarę potrzeb

Dedykowane programy lojalnościowe

Projektowanie skutecznych programów lojalnościowych wymaga odpowiedniego przygotowania. Najczęściej zaczynamy od przeprowadzonej wspólnie z Klientem analizy wstępnej i dokładnego przeanalizowania celów jakie program ma osiągać. Nie bez znaczenia jest poznanie potrzeb uczestników programu, bo to od nich zależy jego skuteczność.

Etapem współpracy od którego musimy zacząć jest dogłębna ocena sytuacji. W jej zakres wchodzi analiza procesów biznesowych, liczby przyszłych uczestników programu i ich potrzeb, technologii jakie mogą zostać wykorzystane ale także możliwy model realizacji projektu. By projekt przyniósł oczekiwane korzyści musimy także potwierdzić celowość całego przedsięwzięcia z biznesowego punktu widzenia.

Projekt, wdrożenie i obsługa programów lojalnościowych

 

Zaufany wykonawca

Software Development Company PolandClutch.co która analizuje opinie na temat firm usługowych, które pozyskuje od ich Klientów. Na podstawie takich opinii buduje zestawienia polecanych wykonawców, dzięki czemu stanowi rzetelne źródło rekomendacji.

Nasi Klienci doceniają nasze kompleksowe podejście do realizacji projektów i doradztwo biznesowe. Jest to jeden z głównych powodów, dzięki którym zostaliśmy uznani przez Clutch za czołową firmę tworzącą dedykowane oprogramowanie w obszarze wsparcia eCommerce w Polsce.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas