Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Kampania e-marketingowa dla Cobi

Firma Cobi SA, założona w 1987 roku, jest liderem wśród polskich producentów kloców konstrukcyjnych. Jej działalność obejmuje także import i dystrybucję licencjonowanych zabawek, takich jak: plastikowe modele do sklejania czy gry telewizyjne i wiele innych.

Zadania i cele

Z Cobi SA współpracujemy od kliku lat. Byliśmy odpowiedzialni m.in. za realizację platformy sprzedażowej Cobi.pl. Współpraca przy tworzeniu zaawansowanego narzędzia do sprzedaży zaowocowała nowymi zleceniami.

Do naszych zadań należało opracowanie i wdrożenie strategii wizerunkowej i komunikacyjnej marki w kanałach social media.

Zlecenie poprzedzone zostało rozpoznaniem potrzeb konsumentów. Opieka nad profilami marki w mediach spoełecznościowych obejmowała przygotowanie angażujących treści, które trafią do jak najszerszego grona odbiorców.

Główne korzyści dla Klienta

  • Zaangażowanie konsumentów w dialog,
  • wzrost liczby odsłon serwisu o 48 proc.,
  • wzrost liczby użytkowników o 23 proc.,
  • wzrost liczby transakcji o 45 proc.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas