-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
edito_zgodność_przepisy_prawa
Technologia dla Twoich usług
Zgodność z przepisami, efektywność operacyjna
i pełna kontrola w każdej skali
Framework Edito CMS to kompletna platforma, która spełnia najwyższe standardy sektora Enterprise. Stanowi odpowiedź na potrzeby nowoczesnego biznesu, który ma już dość kompromisów.
Wybierając Edito CMS, otrzymujesz zaawansowane narzędzie, które pozwala tworzyć aplikacje webowe w pełni dopasowane do potrzeb biznesu. Od serwisów korporacyjnych, przez rozbudowane portale, po dedykowane rozwiązania webowe.
Nasza platforma powstała z myślą o bezpieczeństwie, wydajności i łatwości utrzymania. Dzięki architekturze microserwisowej, API-first i rozdzieleniu warstw backend/frontend zyskujesz pełną elastyczność, niezależność i spokój.

Kluczowe cechy naszego frameworka
Framework Edito CMS to suma korzyści
Dla marketingu - autonomia i szybkość działania
Dzięki intuicyjnemu wizualnemu kreatorowi treści i wbudowanemu Asystentowi AI, marketerzy mogą samodzielnie tworzyć, optymalizować pod SEO, publikować i personalizować treści w czasie rzeczywistym. To radykalnie skraca czas wdrożenia nowych działań i maksymalnie zwiększa efektywność marketingową.


Dla działu IT - wolność architektoniczna i brak Vendor Lock-in
Nasz system oparty na podejściu API-first zapewnia deweloperom pełną swobodę. Możecie wykorzystywać ulubione technologie (ASP.NET 8, Vue.js, Nuxt) i bez trudu integrować CMS z istniejącym stackiem technologicznym. To gwarancja przyszłościowości i elastyczności w nieograniczonym skalowaniu.
Dla biznesu - mierzalny wzrost efektywności i ROI
Framework Edito CMS rozwiązuje konflikty między działami i eliminuje „wąskie gardła”. Redukuje koszty operacyjne poprzez automatyzację, skraca Time to Market i zwiększa wydajność zespołów. W efekcie, przekłada się to na mierzalny wzrost przychodów i szybką poprawę zwrotu z inwestycji (ROI).

Edito CMS został zaprojektowany z myślą o najwyższych standardach.
Chroni Twoje dane i infrastrukturę dzięki zaawansowanym mechanizmom.
Multisite & Multibrand management
Jeśli zarządzasz wieloma markami i portalami, potrzebujesz systemu, który Cię wspiera, a nie ogranicza. Edito CMS umożliwia zarządzanie całym portfolio (produktów, portali, aplikacji web) z jednego, centralnego panelu administracyjnego.
Zapomnij o chaosie w procesie publikacji treści. Nasz zaawansowany editorial workflow pozwala na precyzyjne planowanie, wersjonowanie i akceptację treści, dając Ci pełną kontrolę i skracając czas publikacji. Ponadto system wykorzystuje AI by natywnie wspierać narzędzia SEO, takie jak automatyzacja metadanych i kanoniczne URL, co jest kluczowe dla rozbudowanych portali.


Jedno źródło prawdy, wiele kanałów dystrybucji
Edito CMS to inteligentne rozwiązanie, które dzięki architekturze headless i API-first ułatwia stworzenie jednolitego repozytorium treści, które wspiera ich dalszą dystrybucję do nieograniczonego zakresu kanałów cyfrowych.
System wspiera integrację z Twoim ekosystemem biznesowym. Proste połączenie z istniejącymi systemami, takimi jak PIM, DAM czy ERP pozwala na operowanie na strukturach danych, które już posiadasz.
Integracja z wieloma, niezależnymi kanałami dystrybucji zapewnia publikację w dowolnych kanałach od stron internetowych, przez aplikacje mobilne, po cyfrowe ekrany.
Optymalizacja procesów redakcyjnych
Zapomnij o chaosie w procesach wydawniczych. Edito CMS dostarcza zaawansowany, wbudowany Editorial Workflow, który wspiera każdy etap redakcyjny od szkicu, przez wersjonowanie, aż po precyzyjny system akceptacji dramatycznie skracając cykl publikacji. Dzięki temu zyskujesz pełną kontrolę i minimalizujesz ryzyko.
Jednocześnie, Twój content jest od razu optymalizowany pod wyszukiwarki: natywne wsparcie dla SEO i GEO z automatyzacją metadanych i kanonicznymi URL gwarantuje, że treści szybko zyskają widoczność.
Wykorzystanie narzędzi AI w procesie redakcyjnym np. automatyczne streszczenia, opisy do zdjęć czy tłumaczenie na inne języki dodatkowo podnosi wydajność pracy i przyspiesza publikację treści.

Zgodność z OWASP, RODO, DORA, NIS-2, audyty bezpieczeństwa i architektura cloud-native dają Ci pełną kontrolę i spokój.
Asystent AI i proste zarządzanie treścią oraz rozwiązania PWA/TWA do tworzenia mobilnego UX przyspieszają Twoje działania i zwiększają konwersję.
Praca na sprawdzonych technologiach (ASP.NET 8, Vue.js, Nuxt) oraz architekturze API-first zapewnia elastyczność i otwartość na dowolne rozwiązania.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86




