Nasze serwisy internetowe: Pozycjonowanie | Obieg dokumentów | Sklepy internetowe | Aplikacje mobilne | zobacz wszystkie | Facebook | Google + | | |

interaktywne rozwiązania

       

Leksykon pozycjonowania

DefinicjaLeksykon pozycjonowania został przygotowany przez Wojciecha Szymańskiego, którego doświadczenie w tej materii wynosi blisko 10 lat. Autor w tym czasie odpowiadał za usługi pozycjonowania w agencji interaktywnej Ideo, a dodatkowo przeprowadził znaczną ilość szkoleń i prezentacji na ten temat. Wiedzę teoretyczną zdobywał w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania.

"Leksykon pozycjonowania", czyli przewodnik po tajnikach promocji
w wyszukiwarkach internetowych.

Publikacja liczy około 100 stron, na których przedstawiono najważniejsze definicje związane z tematyką pozycjonowania. Ujęte w leksykonie terminy zostały szeroko opisane, poparte konkretnymi przykładami i opatrzone grafiką pozwalającą czytelnikowi lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia.

Leksykon jest efektem połączenia wiedzy i bogatego doświadczenia autora
w dziedzinie marketingu internetowego. Znalazły się w nim liczne wskazówki przydatne tak dla osób początkujących, jak i dla tych, którzy mają za sobą pewne działania w zakresie promowania serwisów w wyszukiwarkach.

Publikacja zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące
dopełnienie większości definicji.

 

Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o.:

"Zdaję sobie sprawę, jak wiele już powstało książek o pozycjonowaniu, w których można odnaleźć nie tylko fachową terminologię, ale też wskazówki i porady, jak wypromować stronę w Internecie. Wiem również, że skarbnicą wiedzy na ten temat jest sam Internet. Jednak nie spotkałem nigdy leksykonu, w którym poświęcono by więcej miejsca tym zagadnieniom. Dlatego postanowiłem sam go napisać, opatrując najważniejsze hasła i terminy szczegółowymi opisami, będącymi połączeniem teorii z praktyką. Uwzględniłem definicje najważniejsze, z którymi każdy może się zetknąć w czasie swojej przygody z pozycjonowaniem. Aby uczynić je bardziej zrozumiałymi, odwołałem się do przykładów i własnych przemyśleń wynikających z wieloletniego doświadczenia."

Patronat merytoryczny

Partnerzy publikacji

Pracowaliśmy między innymi dla:

Sponsor techniczny

powered by CMS Edito
Polityka cookies