
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Outsourcing IT - Kompleksowe wsparcie dla firm
"Jeśli jest coś, czego nie potrafisz zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, powinieneś zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej."

Outsourcing traktowany jest jako strategia zarządzania, która oddaje innej organizacji zadania nie związane bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Pozwala to na skupienie głównych zasobów na podstawowym zakresie działalności, w którym osiąga się przewagę konkurencyjną.
W przypadku okresowego zwiększenia zapotrzebowania na pracowników IT nieekonomicznym byłoby zatrudnianie na krótki czas dodatkowych pracowników. Koszty związane z ich rekrutacją, przeszkoleniem i utrzymaniem stanowisk przewyższają okresowe korzystanie z usług zaufanej firmy zewnętrznej.
Outsourcing staje się coraz bardziej powszechną usługą optymalizacji kosztów bieżącej działalności. Z tego też powodu do naszej oferty dołączyliśmy także udostępnianie zasobów i usług informatycznych.
W ramach Outsourcingu IT możemy zaoferować udostępnienie:
- Kierowników projektów informatycznych
- Analityków i projektantów architektury systemów IT
- Programistów technologii web (php, .net)
- Webmasterów i testerów serwisów www i systemów IT
- Administratorów serwerów i sieci
- W przypadku większych projektów - całe zespoły wdrożeniowe
Analiza potrzeb
Określenie wymagań i oczekiwań to jeden z kluczowych etapów w Outsourcingu zasobów pracowniczych. Rozpoznajemy oczekiwania klienta oraz technologie, w oparciu o które będziemy pracować. W odpowiedzi proponujemy najbardziej optymalne dla Klienta rozwiązanie.