Platforma intranetowa dla DPD

DPD Polska Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku kurierskim. Jest częścią DPDgroup, która należy do holdingu GeoPost. Tylko w 2019 r. firma doręczyła 157 mln paczek. Spółka stawia na zrównoważony rozwój, najwyższą jakość obsługi klienta oraz komfort i bezpieczeństwo zarówno klientów jak i samych przesyłek.

Zadania i cele

Dla DPD Polska zaprojektowaliśmy platformę intranetową, dedykowaną pracownikom. Intranet to bogate źródło wiedzy i informacji oraz ogromne wsparcie komunikacji wewnętrznej.

Rozbudowana platforma intranetowa dla prawie 4 tys. pracowników.

Jednym z najważniejszych modułów intranetu jest Baza dokumentów, w której są agregowane dokumenty dla całej firmy. Z uwagi na dużą liczbę osób korzystających z systemu, dokumenty są podzielone na odpowiednie kategorie. Dodatkowo na platformie została zaimplementowana wyszukiwarka pełnotekstowa przeszukująca również zawartości plików, co umożliwia szybkie i precyzyjne dotarcie do informacji.

Kolejnym istotnym modułem jest Baza pracowników, która jest źródłem danych teleadresowych. Dane są zaczytywane automatycznie i codziennie aktualizowane z wystawianego na serwerze pliku xls.

Jak w każdej firmie, ważna jest struktura organizacyjna, dlatego w intranecie Klienta jest ona dokładnie odwzorowana i tworzona dynamicznie. Co więcej, wdrożony system uprawnień pozwala na personalizowanie treści dla pracowników ze względu na różne czynniki, np. miejsce pracy, stanowisko, jednostkę organizacyjną czy poziom w strukturze. Dzięki temu udostępniane treści trafiają do właściwej grupy odbiorców.

Użytkownicy intranetu mają dostęp do zawsze aktualnych informacji poprzez moduły Aktualności oraz Ogłoszenia, które dodatkowo można odpowiednio skategoryzować. Ponadto za pomocą modułów Ankiety i Formularze, mogą szybko stworzyć różnego rodzaju treści i zapytania oraz udostępnić je wybranej grupie odbiorców.

W intranecie znajduje się również Linkownia, w której pracownik znajdzie zbiór linków do systemów funkcjonujących w firmie oraz ma możliwość ustawienia na stronie głównej tych, z których najczęściej korzysta.

Całość podsumowuje system statystyczny, który pozwala na monitorowanie ilości i czasu odsłon, odwiedzin, z podziałem na poszczególne treści i zakres czasowy.

Główne korzyści dla Klienta
  • Platforma stanowi wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz organizacji,
  • szybki i łatwy dostęp do dokumentów,
  • zwiększenie poczucia identyfikacji pracowników z firmą,
  • oszczędność czasu i komfort pracy,
  • estetyczna i funkcjonalna platforma spójna z wizerunkiem firmy.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas