Nasze publikacje

6 kroków do dobrego wdrożenia

5 września 2018
StartUp Magazine, nr 30 wrzesień-październik 2018, Autor: Marcin Wojtoń

Co powinna zawierać strona dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych?

13 sierpnia 2018
Rp.pl, 13.08.2018r. Autor: Dorota Magoń

Wysokie loty, czyli flirt branży lotniczej z social media

5 lipca 2018
NowyMarketing.pl, 05.07.2018r. Autor: Paweł Szczyrek

Nowe wydawnictwo - „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”

29 maja 2018
Obejmująca ponad 400 stron praktycznych porad publikacja powstała pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego. Jej współautorem jest m.in. prezes Ideo Force, Wojciech Szymański.

W jaki sposób rozliczać się z agencjami SEO, a w jaki z agencjami SEM?

26 kwietnia 2018
Raport Interaktywnie.com: "Marketing w wyszukiwarkach 2018", 26.04.18 r. Autor: Wojciech Szymański

Zawód: Specjaliści ds. UX (Kariera w marketingu)

13 marca 2018
NowyMarketing.pl, 13.03.2018r. Autor: Mateusz Bober