Nasze publikacje

Nowe wydawnictwo - „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”

29 maja 2018
Obejmująca ponad 400 stron praktycznych porad publikacja powstała pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego. Jej współautorem jest m.in. prezes Ideo Force, Wojciech Szymański.

W jaki sposób rozliczać się z agencjami SEO, a w jaki z agencjami SEM?

26 kwietnia 2018
Raport Interaktywnie.com: "Marketing w wyszukiwarkach 2018", 26.04.18 r. Autor: Wojciech Szymański

Zawód: Specjaliści ds. UX (Kariera w marketingu)

13 marca 2018
NowyMarketing.pl, 13.03.2018r. Autor: Mateusz Bober

Przegląd najważniejszych formatów content marketingowych

27 lutego 2018
Online Marketing Magazyn, Nr 1 (38) / 2018, Autor: Magdalena Tobiasz

MŚP, a zwolnienie z obowiązków RODO

15 lutego 2018
E-Commerce Today!, 15.02.18 r. Autorzy: Grzegorz Wanio, Szymon Tyniec

Trendy e-commerce na 2018 rok

26 stycznia 2018
6kroków.pl, 23.01.18 r. Autor: Anna Wolanin