-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Cyfrowe narzędzia odgrywają coraz ważniejszą rolę w różnorodnych środowiskach pracy – sprawiają, że pracuje nam się łatwiej, szybciej i bez większych ograniczeń.
To między innymi zapewnia intranet, który z roku na rok zmienia się – tak jak zmieniają się potrzeby i wymagania jego użytkowników. Czego w tym nowym roku możemy się spodziewać i jak będzie kształtował się system intranetowy? Oto najważniejsze trendy w intranecie w 2025 roku.
Większa personalizacja
Publikowane w intranecie treści jeszcze bardziej będą dopasowane do ich odbiorców. Dzięki zaawansowanym technologiom i sztucznej inteligencji pracownicy będą otrzymywać dedykowane, wartościowe informacje na podstawie ich zainteresowań, wcześniejszych aktywności, interakcji. Zminimalizuje to otrzymywanie nieistotnych informacji, a wzmocni zaangażowanie i poczucie przynależności.
Integracja z AI
Jeszcze większe wsparcie sztucznej inteligencji w codziennej pracy – to jeden z najbardziej gorących trendów, nie tylko w intranecie. Liczne funkcjonalności szeroko wspierające tworzenie contentu czy grafik, monitorowanie aktywności, personalizacja treści, czy czuwanie nad aktualizacją informacji – to obecnie popularne funkcje AI implementowane w systemach.
A to wszystko po to, by maksymalnie zoptymalizować i usprawnić pracę, zwiększyć zaangażowanie, a przede wszystkim pozytywne doświadczenia pracowników (employees experience) w cyfrowym środowisku pracy (digital workplace).
Wzmacnianie kultury organizacyjnej
Większe skupienie uwagi na kulturze organizacji ma na celu budowanie pozytywnego środowiska pracy i wzmacnianie zaangażowania pracowników. Intranet i jego społecznościowe funkcje będą wspierać poczucie przynależności i budowanie społeczności.
Umożliwi to szybki feedback, celebracja różnego rodzaju wydarzeń (takich jak np. rocznice) oraz większa liczba interakcji społecznych. Kluczową rolę w tym procesie odgrywa także kultura wzajemnego doceniania – podziękowania i odznaki dla pomocnych współpracowników przyczynią się do jej wzmocnienia.
Wzmacnianie digital workplace (praca zdalna)
W dobie pracy rozproszonej i hybrydowej kluczowe jest zapewnienie płynnej komunikacji i efektywnej współpracy. W 2025 r. będzie kładziony nacisk na jeszcze lepszą integrację technologiczną, by maksymalnie usprawnić i przyspieszyć zdalną pracę.
Oznacza to stworzenie lub dostosowanie centralnego miejsca jak np. intranet, w którym dostępne są linki do różnych systemów, z których na co dzień korzystają pracownicy, a także kluczowe dane przesyłane płynnie z różnych systemów. Komunikacja ma być sprawna i szybka niezależnie od miejsca pracy.
Zaawansowana analityka do mierzenia efektywności
Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej z pomocą intranetu staje się coraz bardziej kluczowe - nie tylko w kontekście samej komunikacji, ale również codziennej pracy. Sprawna komunikacja = lepsza efektywność pracy. Monitorowanie aktywności użytkowników intranetu daje ogrom cennych informacji również o samym intranecie.
W 2025 roku będzie więcej danych, więcej analityki, by w jak największym stopniu móc reagować na zachodzące zmiany, preferencje użytkowników i maksymalnie dostosowywać funkcjonalności oraz treści intranetowe do potrzeb i wymagań pracowników.
Mobilny dostęp "od ręki”
Intranet w 2025 r. powinien być maksymalnie przyjazny i dopasowany do różnych środowisk pracowniczych. Mobilny intranet dla pracowników, czy dostępny również na innych urządzeniach, jak np. infokioski, to już nie „dodatek” a standard. W tym przypadku podejścia mobile first powinno odgrywać kluczową rolę, by projektowany system spełniał wszystkie wymagania i potrzeby zarówno wizualne, jak i techniczne. Szybki dostęp do intranetu to ogromna szansa na zdobycie zaangażowania pracowników.
Jak zwiększyć skuteczność intranetu w 2025 roku?
Intranet został wdrożony zgodnie z planem, ma wiele atrakcyjnych funkcjonalności, a wciąż korzysta z niego „kilka” osób?" Jak zatem zachęcić pracowników do korzystania z cyfrowego narzędzia i odkrywania jego potencjału?
Zdefiniuj cele i potrzeby
Intranet powinien odpowiadać na potrzeby biznesowe. Czy to będzie np. poprawa komunikacji, czy zwiększanie produktywności pracy – zdefiniuj mierzalne cele, które powinien realizować intranet. Informuj pracowników o każdym z nich. Analizuj i reaguj na zmieniające się potrzeby swoich pracowników – dopasuj rozwiązania intranetowe do aktualnych trendów i wymagań.
Zaangażuj pracowników
Tak naprawdę pracownicy powinni być zaangażowani w proces już na etapie analizy, projektowania i wdrażania systemu. Informowanie ich o realizowanych planach i edukowanie w zakresie implementowanego narzędzia cyfrowego to pierwszy krok do zwiększenia zainteresowania intranetem. Kolejny bardzo ważny etap to aktywny rozwój intranetu z udziałem wszystkich jego użytkowników.
Codzienne korzystanie z dostępnych funkcjonalności oraz budowanie społeczności intranetowej poprzez funkcje społecznościowe sprawiają, że intranet „żyje” i daje realne korzyści.
Personalizuj treści
Treści publikowane w intranecie powinny być kierowane do odpowiednich osób, by zminimalizować ryzyko otrzymywania niechcianych lub niepotrzebnych treści. Dopasowane treści do odbiorcy wzmacniają jego zaangażowanie.
Dbaj o wartościowe i atrakcyjne publikacje
Aby treści były chętnie czytane, udostępniane, czy np. komentowane, powinny być dla ich odbiorców atrakcyjne, jakościowe i zrozumiałe. Ważny jest język publikacji – prosty, czytelny, ale angażujący. Również sama forma publikowania ma ogromny wpływ na pozytywny odbiór — korzystaj z różnego rodzaju grafik, infografik, tabel czy list.
Mierz i analizuj
Regularnie korzystaj z narzędzi analitycznych, by monitorować zaangażowanie i identyfikować obszary, które wymagają poprawy lub zyskują coraz większe zainteresowanie. Zbieraj opinie również od swoich pracowników – to oni są głównym źródłem informacji o intranecie. Dopasuj rozwiązania tak, by odpowiedzieć na ich potrzeby i wymagania.
Podsumowując
Intranet w 2025 roku będzie jeszcze bardziej spersonalizowany i dopasowany do jego użytkownika. Na pewno nie zabraknie w nim elementów sztucznej inteligencji, jednak w zakresie, w którym organizacja będzie tego potrzebować. Kreowanie zintegrowanego cyfrowego środowiska pracy (digital workplace) ma maksymalnie usprawnić i przyspieszyć tryb pracy rozproszonej i hybrydowej.
Ważna będzie także kultura organizacji – poczucie przynależności do społeczności firmowej będzie realizowane poprzez atrakcyjne funkcje społecznościowe intranetu, jak np. chat, wideokonferencje, wspólne workspace’y czy fora.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.