
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Portale informacyjne dla administracji publicznej
"W ostatnich latach obserwujemy dynamiczną informatyzację urzędów i instytucji publicznych."
Korzyści płynące z tego zjawiska są coraz bardziej zauważalne dla przeciętnego "Kowalskiego". Społeczeństwo dostaje nowoczesne, przyjazne i funkcjonalne portale informacyjne, a administracja publiczna skuteczne narzędzie do budowania wizerunku i pozytywnych relacji z otoczeniem.

Wraz z coraz powszechniejszym dostępem do internetu, witryny instytucji publicznych stały się centrami poszukiwania i pozyskiwania wszelkich informacji administracyjnych, biznesowych, społecznych, turystycznych czy kulturalnych. Podlegają takim samym trendom jak inne strony internetowe.
Wygląd, funkcjonalność i użyteczność stały się kluczowymi zagadnieniami, dopasowywanymi do oczekiwań użytkowników.
Dynamiczny rozwój portali polskich urzędów był możliwy między innymi dzięki funduszom unijnym. Pozwoliły one na informatyzację urzędów i aktualizację wykorzystywanych w nich systemów informatycznych, ale także na odświeżenie wyglądu stron internetowych. Efekty zdecydowanie przypadły do gustu zwykłym użytkownikom.
Portal informacyjny jednostki administracji publicznej może spełniać kilka funkcji. Wśród najczęściej spotykanych wyróżnić możemy:
- nowoczesne narzędzie komunikacji
- centrum informacyjne dla różnych grup petentów
- miejsce gromadzące i aktywizujące społeczność lokalną
- element budowania wizerunku i promocji instytucji
Portale "szyte na miarę"
Proces wdrażania tak zaawansowanych projektów można porównać do wdrażania aplikacji dedykowanych. Są to bowiem rozwiązania indywidualne, które każdorazowo tworzone są od podstaw w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania danego Klienta. Każdorazowo współpracę w tym obszarze zaczynamy więc od dogłębnej analizy potrzeb i celów, jakie Klient chce osiągnąć dzięki realizacji zlecanego nam zadania.
WCAG 2.0
W Polsce od 2012 roku obowiązuje Rozporządzenie Rady Ministrów, które określa standardy dostępności dla serwisów służb i administracji państwowej. Dla tych organów stosowanie się do reguł WCAG 2.0 (osiągnięcie przynajmniej poziomu AA) jest obowiązkowe.
Realizując projekty internetowe dla administracji publicznej przykładamy dużą wagę do spełniania wszelkich wymogów i ograniczeń jakim podlega ta grupa Klientów.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi. Znamy ich specyfikę i potrzeby, dzięki czemu potrafimy szybko i precyzyjnie wykonywać wszelkie, nawet najbardziej wymagające zadania. Możemy poszczycić się realizacją portali m.in. dla Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, GUS, KRRiT, Kancelarii Prezesa RM, Ministerstwa Sprawiedliwości, urzędów marszałkowskich i wojewódzkich. Wiele z nich zdobywało później liczne nagrody i wyróżnienia.