Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej

 

Najnowsze wydanie poradnika to zbiór wiedzy i doświadczenia, który całościowo opisuje obszerny temat, jakim jest intranet i komunikacja wewnętrzna.  Jednocześnie uwzględnia zmiany w funkcjonowaniu organizacji, jakie nastąpiły w okresie pandemii.
 
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.


Zmiany na rynku pracy i upowszechnienie pracy zdalnej i hybrydowej sprawiły, że konieczna stała się aktualizacja wiedzy pochodzącej z opracowanego przez nas kilka lat temu podręcznika, a później także e-Booka - poradnika.

Ponownie połączyliśmy siły, aby opracować nową odsłonę publikacji, która szeroko omawia temat intranetów, ich projektowania i rozbudowy, a także efektywnego ich wykorzystania w organizacjach. Szczególny akcent położyliśmy na współpracę i komunikację w organizacjach rozproszonych.

Jedna z ważniejszych publikacji
w obszarze Digital Workplace.  
 

E-book „Intranet: skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej” to najbardziej aktualne i wszechstronne kompendium wiedzy w zakresie intranetów. Całość poparta została praktycznymi przykładami, m.in. case study jednego z najlepszych intranetów na świecie, opisane w wywiadzie z Arturem Wichlińskim - Dyrektorem Pionu Technologii i Operacji w Banku Spółdzielczym we Wschowie.
 


 

Dobór odpowiednich narzędzi
najważniejszym trendem na rok 2022.
 

"Bardzo podoba mi się stwierdzenie zawarte w książce, że dobry intranet to taki, „który sprawia, że jego użytkowników ogarnia strach na myśl o pracy bez niego”. Intranet firmowy powinien być jak internet.

W książce znajdziemy wszystko to, co jako specjaliści od komunikacji wewnętrznej powinniśmy wiedzieć, zanim zasiądziemy do prac nad projektowaniem takiego systemu w naszych firmach. Polecam Wam lekturę tej publikacji, jeśli planujecie wdrożyć lub rozwijać w Waszych firmach intranet lub poszukujecie nowej wiedzy o intranetach. Brawa dla autorów za tę publikację!

Maja Biernacka, konsultant komunikacji wewnętrznej, autorka bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni

 


 

Efektywna platforma Intranetowa - Digital Workplace Kto powinien sięgnąć
do naszego poradnika?

Praktyczne wskazówki i porady, z których skorzystają:

  • Dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za dostarczanie rozwiązań dla wydajnego funkcjonowania firmy.
  • Kadra zarządzająca, szukająca optymalnych i skutecznych sposobów generowania oszczędności.
  • Dział HR, któremu zależy na jakości Employee Experience i efektywności pracy.
  • Specjaliści ds. marketingu, dla których wewnętrzne bazy wiedzy i sprawna komunikacja oznaczają sprawniejszą realizację działań w obszarze promocji zewnętrznej jak i wewnętrznej.

Dla każdego, kto chciałby podnieść efektywność swojej organizacji!

  Pobierz bezpłatny poradnik 

 


 

Wzmocnij przewagę konkurencyjną
swojej organizacji
 

"Książka jest bardzo ciekawą publikacją omawiającą tematykę Intranetową. Przedstawione rozwiązania z pewnością zainteresują osoby po raz pierwszy stykające się z problematyką, jak i specjalistów z branży.

Publikacja w sposób bardzo przystępny opisuje, jak projektować i rozwijać Intranety, aby służyły codziennej komunikacji wewnętrznej. Poradnik zawiera wskazówki jak budować przewagę konkurencyjną swojej organizacji i tym samym usprawniać swój biznes. Jest to bardzo dobre studium przypadku oraz obowiązkowa lektura każdego komu nie są obce zagadnienia komunikacji wewnętrznej.

Artur Wichliński, Dyrektor Pionu Technologii i Operacji w Banku Spółdzielczym we Wschowie

 


 

Co znajdziesz w Poradniku?

Ponad 110 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów komunikacji wewnętrznej.



 

Narzędzia i wtyczki wspierające rozwój e-commerce
Co zawiera najnowsze wydanie
Twojego nowego e-booka?

Intranet to nadal niezbadany obszar. My wprowadzimy Cię w ten temat!

  • Praktyczne porady wdrożenia systemów intranetowych – case study
  • Projektowanie - analiza przedwdrożeniowa, potrzeby użytkowników, strategia promocji
  • Rady i wskazówki jak zarządzać portalem intranetowym
  • Omówienie wyników badania: intranety w polskich przedsiębiorstwach
  • Eksperci - wszechstronna i praktyczna wiedza specjalistów dziedziny
  • Wywiad - rozmowa z Arturem Wichlińskim - historia intranetowego sukcesu
  • Innowacje - nowoczesne rozwiązania rozszerzające funkcje digital workplace
  Pobierz bezpłatny poradnik 

 


 

THINKTANK
ośrodek dialogu i analiz
 

"Poza podjęciem relatywnie rzadko omawianej tematyki, jej ogromną zaletą jest połączenie perspektywy akademickiej i praktycznej.

Dzięki temu, oprócz wprowadzenia na temat powstania, istoty i celów intranetu, czytelnik znajdzie w książce także praktyczne porady związane z zarządzaniem tym systemem, opis studiów przypadku wdrożeń na polskim rynku oraz wyniki badania doświadczeń w korzystaniu z tego rodzaju systemów.

 


 

Pobierz poradnik

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.


Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas

Przykłady naszych realizacji